jjjusten finally feels comfortable shilling stuff on ilx thx to this board: buy guitars/efx/pro audio/whatever musical stuff from me on this thread

Message Bookmarked
Bookmark Removed

I own a store. I will hook you up. given restrictions from certain manufacturers (MAP is a strange beast) i prob cant give prices on most of the new stuff right here on the thread, but i will email you.

lots of guitars/basses, lots and lots of pedals, lots of amps, new/vintage/used. no drums. occasional weird used keyboards/synth modules but not much at the moment (Ensoniq ESQ1, Proteus 2000, Yamaha FM81Z). A link to the site (http://www.eclipsemusic.org) - yeah yeah i know ill update the used stuff list later this week.

ok then.

O_o-O_0-o_O (jjjusten), Tuesday, 15 March 2011 17:09 (six years ago) Permalink

Justen, if you ever get any 80s G&L basses through your doors please to let me know, esp if they are the more out of the way models, Lynx/Interceptors/SBs.

MaresNest, Tuesday, 15 March 2011 20:04 (six years ago) Permalink

will do! we just had a hollowbody asat bass in but i think that was mid/late 90s

O_o-O_0-o_O (jjjusten), Tuesday, 15 March 2011 20:17 (six years ago) Permalink

Thanks man, got a semi hollow Asat which is nice, has a weird expensive sounding P-bass bark to it.

MaresNest, Tuesday, 15 March 2011 20:33 (six years ago) Permalink

haha anybody know any guitar collectors with a spare $12K lying around? we just got something kinda O_O in.

broke my o_O face o_O (jjjusten), Friday, 25 March 2011 03:42 (six years ago) Permalink

not btw in any way shape or form a serious attempt to sell this thing, i just am kinda shocked and didnt know where else to put it barring braggin' 2011. its an all original 1964 strat.

broke my o_O face o_O (jjjusten), Friday, 25 March 2011 03:43 (six years ago) Permalink

as a dude that generally kinda gets all slobbery over supros and airlines and silvertones this is kinda outside my purview

broke my o_O face o_O (jjjusten), Friday, 25 March 2011 03:44 (six years ago) Permalink

its an all original 1964 strat.

Can't play a note, still got a boner.

WmC, Friday, 25 March 2011 03:50 (six years ago) Permalink

Well now you can play barre chords...

did you notice "you spin me round" was playing in the background? (snoball), Friday, 25 March 2011 13:04 (six years ago) Permalink

ok stopped being a slacker and updated the used page: http://eclipsemusic.org/news.aspx

broke my o_O face o_O (jjjusten), Wednesday, 30 March 2011 19:53 (six years ago) Permalink


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.