The Bronx

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Maandag in Paradiso en dinsdag in Ekko. Ik de plaat niet gehoord. Zijn ze de moeite waard? Sta concerttechnisch gezien al enige tijd droog...

Johannes Keuning (Johannes), Thursday, 22 April 2004 13:42 (twenty-two years ago)

Geen flauw idee.

Volgens mij moet je gewoon gaan. Dan zie je het wel!

Dwars, Monday, 26 April 2004 12:11 (twenty-two years ago)

Toptip;-)

Johannes Keuning (Johannes), Monday, 26 April 2004 22:31 (twenty-two years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.