Stress

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Ergens halverwege de jaren '80 heb ik eens bij Frontlijn een nummer getaped dat volgens de afkondiging "No sane Alternative" zou heten, van "het Londense gezelschap "Stress". Heb diverse malen pogingen gedaan meer over deze formatie te weten te komen en of er nog ergens muziek van te verkrijgen zou zijn, maar geen enkel spoor gevonden. Heeft er ooit iemand van de band Stress gehoord?
Ter illustratie van de muziek: tamelijk eenvoudige synthi-melodie met samples van Gorbatsjov, Reagan en piepende autobanden er door...

Victor Lansink, Thursday, 29 April 2004 06:34 (twenty-two years ago)

tamelijk eenvoudige synthi-melodie met samples van Gorbatsjov, Reagan en piepende autobanden er door...

Oeh, dat klinkt wel heel erg jaren tachtig. Maar, nee, nooit van gehoord.

Ferdinand (Ferdinand), Friday, 30 April 2004 10:54 (twenty-two years ago)

Allmusic geeft een psychedelische Stress (schijnt als Lenny Kravitz te klinken) en een jazz/hardrock/fusion Stress. Oor's popencyclopedie heeft het ook nog over een Zwitserse Stress (hip hop).

Martijn Grooten (martijng), Friday, 30 April 2004 11:16 (twenty-two years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.