joh ritter in paradiso vanavond...

Message Bookmarked
Bookmark Removed
moeite waard om voor op de fiets te springen of saai geneuzel van een puisterige adolescent?

schaap, Thursday, 27 May 2004 09:17 (twenty-two years ago)

jazeker, hij heeft een prachtige cd gemaakt die vol staat met mooie liedjes in de lijn van ...??? Dylan, Nick Drake, Jim Guthrie,.....

Over jim Guthrie gesproken. De nieuwe van Royal City is bijna uit en de tour doet één keer Nederland aan. Helaas alleen in Groningen.

ronnie b (ronnie b), Thursday, 27 May 2004 09:44 (twenty-two years ago)

ROND zessen ook te zien live in GET records (Amsterdam)!!!

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 27 May 2004 10:27 (twenty-two years ago)

geen idee of 't de moeite waard wordt maar ik ga wel. zag 'm (in uppie met gitaar) als voorprogramma van damien rice.
dat beviel wel. een mooi liedje, een anti-bush-liedje, wat humor tussendoor. vond het jammer dat ik halverwege binnenviel toen.
vanavond is-i met band, ik ben benieuwd.

moniiq, Thursday, 27 May 2004 15:34 (twenty-two years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.