erlend oye

Message Bookmarked
Bookmark Removed
erlend oye kicks ass! maar waarom kan ik nergens er iets over vinden?

henkjan, Thursday, 27 May 2004 16:08 (twenty-two years ago)

erlend oye kicks ass!

Daar is hij veel te aardig voor. ;-)

Maar hoezo kun je 'er nergens iets over vinden'? In de bibliotheek misschoen niet nee, maar wel hier en hier.

GLO (GLO), Thursday, 27 May 2004 16:29 (twenty-two years ago)

of hier, 11 juli

Martin Lownoise, Thursday, 27 May 2004 17:39 (twenty-two years ago)

Je moet alleen niet met je vriendin in de buurt van Erlend komen. Voordat je het weet is hij je vriendin aan het versieren.

(Ooit eens gelezen op een of ander forum)

Nicole (StarShine), Thursday, 27 May 2004 20:54 (twenty-two years ago)

Voordat je het weet is hij je vriendin aan het versieren.

Zie je wel. Véél te aardig ;-)

GLO (GLO), Thursday, 27 May 2004 22:04 (twenty-two years ago)

Mijn vriendin vond hem maar een Nerd met een ruimteschip op zijn neus.

Harry B. (Harry B.), Friday, 28 May 2004 03:26 (twenty-two years ago)

Bijna tijd voor een nieuwe KOC plaat!!!

Ludo (Ludo), Friday, 28 May 2004 07:32 (twenty-two years ago)

Daar zou ik niet meer op rekenen, KOC is er volgens mij mee gestopt (toch wel jammer)...

marty, Friday, 28 May 2004 07:57 (twenty-two years ago)

Ehhh, er komt wel degelijk een nieuwe plaat. Getiteld 'riot on an empty street', zie http://www.kingsofconvenience.com/. En trouwens, zoals Martin al zei, ze staan 11 Juli in de Paradiso. Volgende week ook in club3voor12, als ik het me goed herinner.

Arno, Friday, 28 May 2004 08:20 (twenty-two years ago)

Ah thanx, ben ik ook weer op de hoogte ;-)

marty, Friday, 28 May 2004 08:43 (twenty-two years ago)

Die nerd kan heeft toch maar een fijne bril op zijn neus staan die verder kijkt dan de meeste subjectivo's alhier!

nerd2, Friday, 28 May 2004 18:48 (twenty-two years ago)

En hij heeft een bijzonder fijn DJ-plaatje uitgebracht!

herman, Tuesday, 1 June 2004 23:41 (twenty-two years ago)

O ja, in de DJ Kicks-serie geloof ik hè?

GLO (GLO), Friday, 4 June 2004 21:25 (twenty-two years ago)

Ja, inderdaad. Lekker aanstekelijk, vrij rustig, dus doet het ook goed in de huiskamer. Zit ook best goed in elkaar (met in het achterhoofd dat ie pas een paar maanden geleden voor het eerst achter een stel draaitafels stond).

herman, Tuesday, 8 June 2004 21:28 (twenty-two years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.