On - Your Naked Ghost Comes Back At Night [Jan Willem]All Girl Summer Fun Band @ dB's [Martijn G]The (International) Noise Conspiracy - Armed Love [Martijn tH]TV On The Radio - Desperate Youth, Blood Thirsty Babes [Guuz]wil [Bas]Pan Sonic Kesto (234.48:4) [Vido]The Bees - Free The Bees [Els]Miss Kittin - I Com [Omar]Broken Social Scene - Live @ Ekko [Norbert]Antibalas Afrobeat Orchestra - Who Is This America? [Ariën]2nd Communication - s.t. [Roger]Danny Cohen - Dannyland [Jan Peter]Drukdr… [Jan @ Blue Log]…ukdruk [André @ Blue Log]
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 22 June 2004 16:27 (twenty-two years ago)
Jan Willem: die Rachel Goswell is dus wel de moeite waard? Is het akoestisch of wordt er nog wel eens een effectpedaal ingetrapt?
― Omar (Omar), Tuesday, 22 June 2004 16:53 (twenty-two years ago)
― Martijn Busink, Tuesday, 22 June 2004 16:57 (twenty-two years ago)
Billie Holiday en Elizabeth Mitchell van Ida.
Maar ondertussen is er een nieuwe lijst.
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 22 June 2004 17:03 (twenty-two years ago)
Coco is naast Billie Holiday, een vrouwelijke variant op Devendra Banhart (met borsten en al). Rosie is een engel, die live een sopraanstem opzet en op plaat zich inhoudt en eerder richting Elizabeth Mitchell en Natalie Merchant koerst.
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 22 June 2004 17:20 (twenty-two years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 23 June 2004 06:14 (twenty-one years ago)
Jammer dat ik niet meer naar Broken Social Scene kon.
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 23 June 2004 06:20 (twenty-one years ago)
Riot on an Empty Street - Kings of ConenienceZo op het eerste gehoor net een tikkie minder dan Quiet is the New Loud. Maar ik kijk nu al uit naar de remix-plaat.Ik heb stiekum toch meer een zwak voor Oye's solo-werk.
??? - Jeremy Enigk Iemand attendeerde mij op 3 songs die de Fire Theft zanger voor een soundtrack zou hebben opgenomen. Ze zouden waarschijnlijk niet worden uitgebracht. En dat zou jammer zijn want ze zijn erg mooi.
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 23 June 2004 11:12 (twenty-one years ago)
zoveel pure schoonheid ziet u bij het voetbal niet!
― andre, Wednesday, 23 June 2004 11:23 (twenty-one years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 23 June 2004 11:32 (twenty-one years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 23 June 2004 11:33 (twenty-one years ago)
*Erik van den Berge - Tent & Oily SmokeVan eigen bodem. Briljant eerste gedeelte (alle 10 raak) en redelijk 2e gedeelte. Dat heeft waarschijnlijk ook met persoonlijke smaak te maken, 1e gedeelte folkblues, 2e deel Hank Williams kuntrie.
Verder het EK dat mij verhinderde een hoop hiphop van Madlib en kornuiten te luisteren.
― Ludo (Ludo), Wednesday, 23 June 2004 14:10 (twenty-one years ago)
Ik noteer het al mijn hele leven op deze manier. Eerst de titel, en dan de band. Als in 'Bellybutton' van 'Jellyfish', en niet andersom. :)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 23 June 2004 15:41 (twenty-one years ago)
― Martijn Busink, Wednesday, 23 June 2004 17:21 (twenty-one years ago)
Ik ook, volgens mij omdat het topveertigblaadje het vroeger zo deed.
― JoB (JoB), Wednesday, 23 June 2004 20:21 (twenty-one years ago)
@Ludo: zonder twijfel is Ik Ben Aanwezig van Gorki het beste reguliere album
― GzZz (Gzz), Wednesday, 23 June 2004 20:40 (twenty-one years ago)