de nieuwe SOULWAX

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Gisteren voor het eerst de nieuwe single van SOULWAX 'Any Minute Now' bij 3VOOR12 gehoord. Wat een killer!
Wat vinden jullie ervan?

Daan, Friday, 25 June 2004 11:38 (twenty-one years ago)

matig. beetje mee doen met de hype maar niet snappen waar het omgaat. evenals viva la fĂȘte overigens. bah!

theo ploeg (theo), Friday, 25 June 2004 11:57 (twenty-one years ago)

Zozo, Theo heeft zin in het weekend zeker :-)

jeroen (jeroen), Friday, 25 June 2004 12:00 (twenty-one years ago)

Theo, man, de broertjes DeWaele hebben zo'n beetje midden in die hype gestaan...

Ik vindt de single wel leuk...maar eerlijk gezegd ook niet Soulwax van hun beste kant.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 25 June 2004 12:01 (twenty-one years ago)

Wel lekker harrrrrrrd, het stevigste nummer van het hele album.

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:03 (twenty-one years ago)

Overigens: wat snapt Soulwax niet, Thei?

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:03 (twenty-one years ago)

Volgens mij heeft Theo het (net als ik) over NY Excuse...

De Electro-hype dus.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 25 June 2004 12:06 (twenty-one years ago)

Heeft Daan dan ook NY Excuse gehoord, en niet 't titelnummer?

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:08 (twenty-one years ago)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de single is.....

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 25 June 2004 12:09 (twenty-one years ago)

Via www.kevinenjoyce.com/soulwax is zowel NY Excuse als Any Minute Now te beluisteren.

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:11 (twenty-one years ago)

deze link dus

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:12 (twenty-one years ago)

deze link dus

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:12 (twenty-one years ago)

De tweede linkpoging, dus. Ja.

Guuz H (Guuz H), Friday, 25 June 2004 12:14 (twenty-one years ago)

NY Excuse vind ik geweldig! Ook al is deze dus totaal niet representatief voor de rest van het album.

Any Minute Now is dus de eerste single van het album Any Minute Now. Ik heb 'm gisteren een paar keer gehoord via de Soulwax site van Kevin. Ik heb wel wel hoge verwachtingen van hun album, maar na het horen van de single weet ik het zo nog niet. Het is ook maar een 1 minuut fragment op die site. Straks ga ik eens naar het 3voor12 programma luisteren, waar ze 'm in z'n geheel draaien.

Nicole (StarShine), Friday, 25 June 2004 13:01 (twenty-one years ago)

Klinkt als een nummer van hun eerste plaat (toen ze nog zwaar into Kyuss waren), met beter productie.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 25 June 2004 20:16 (twenty-one years ago)

meiden, jongens, ik zat inderdaad fout. ik krijg spontaan jeukende, rode uitslag van NY Excuse en ander Antwerpse electrofrutsels. dat andere nummer klinkt best lekker, beetje als vroeger zoals martijn h al schrijft, niet opzienbarend, wel leuk.

theo ploeg (theo), Saturday, 26 June 2004 15:22 (twenty-one years ago)

*kuch* Gent

Nicole (StarShine), Saturday, 26 June 2004 16:06 (twenty-one years ago)

*schaam* gent ja.. is dat geen voorstad van Antwerpen dan? *bukt om klappen te ontwijken* ;-)

theo ploeg (theo), Sunday, 27 June 2004 07:00 (twenty-one years ago)

four weeks pass...
onnozel manneke :p

vlees op een stokje, Sunday, 25 July 2004 20:53 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.