― wim, Tuesday, 28 September 2004 19:05 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 28 September 2004 19:12 (twenty-one years ago)
― wim, Tuesday, 28 September 2004 19:51 (twenty-one years ago)
........
Nou dan wachten we op de popjournalisten, want ik heb de cd al een paar keer langs zien komen in de lijstjes ;-)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 28 September 2004 19:54 (twenty-one years ago)
― wim, Tuesday, 28 September 2004 19:56 (twenty-one years ago)
wat overblijft is een stel popliedjes, met een melodietje dat wel maar het pakt van geen kanten...
― Rizz (Rizz), Tuesday, 28 September 2004 20:15 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 28 September 2004 20:17 (twenty-one years ago)
Maar hun vorige zat zo vol met deze dingen, dat kan je moeilijk nog verder voeren. Ze hadden op dezelfde voet als de vorige plaat door kunnen gaan maar 1 daarvan is wel genoeg. (imho) Toch is het nog wel rijk en harmonieus maar subtieler en meer op de achtergrond, maar ja , als het je niet pakt dan pakt het je niet.
― wim, Tuesday, 28 September 2004 20:24 (twenty-one years ago)
nou ja, ik ben meer iemand van meer is beter als het om popmuziek gaat
― Rizz (Rizz), Tuesday, 28 September 2004 20:28 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 28 September 2004 20:30 (twenty-one years ago)
― wim, Tuesday, 28 September 2004 20:52 (twenty-one years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 29 September 2004 05:02 (twenty-one years ago)
"Het leukste Delgados-product sinds Peloton, want wat meer pop en minder depri dan The Great Eastern en Hate."
Maar ik ben dan ook van 'Less is More'.En ik ben natuurlijk geen popjournalist.
― Vasquesz, Wednesday, 29 September 2004 05:38 (twenty-one years ago)
― (jg) ((jg)), Wednesday, 29 September 2004 06:13 (twenty-one years ago)
Dus: wie brengt voor mij de Delgados naar NL?
― Leandro, Wednesday, 29 September 2004 06:55 (twenty-one years ago)
Pull The Wires from the Wall is een prachtnummer, net zoals Falling and Landing van het debuut Domestiques. Van Peloton blijft ook Thirteen Gliding Principles een favoriet.
Laten we idd wel hopen dat de Delgados weer naar Nederland komen. Heb ze twee keer hier mogen zien. Een keer op Lowlands (aardig) en een keer op Crossing Border (geweldig).
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 29 September 2004 07:01 (twenty-one years ago)
was er eigenlijk wel benieuwd naar wat er zou gebeuren als de band helemaal de mercury revs en flaming lipsen van deze wereld achter na zou gaan, maar dat zullen we blijkbaar nooit te weten komen.
En daar dank ik god elke dag voor. schijtbands.
En minder Schots?Heb je de prachtige uitspraak van het woord "photos" gehoord in "Sink or Swim"? Genot.
― Vasquesz, Wednesday, 29 September 2004 07:40 (twenty-one years ago)
Help me even op weg.
Als André The Delgados wil gaan luisteren, kan hij het beste beginnen met... (max. 150 woorden)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 29 September 2004 08:37 (twenty-one years ago)
Peloton
En het geweld in "Repeat failure" vind ik ook altijd een mooi moment.Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 29 September 2004 08:41 (twenty-one years ago)
(zes voorden, kijk eens aan)
[xpost, die staat op Peloton, kijk eens aan]
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 29 September 2004 08:42 (twenty-one years ago)
― jnhk (jnhk), Wednesday, 29 September 2004 08:52 (twenty-one years ago)
― Leandro, Wednesday, 29 September 2004 09:02 (twenty-one years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 29 September 2004 09:06 (twenty-one years ago)
― Vasquesz, Wednesday, 29 September 2004 09:17 (twenty-one years ago)
― Ike (ike), Wednesday, 29 September 2004 09:54 (twenty-one years ago)
In 1998 had je nog geen Subjectivisten, en ik denk niet dat de naam 1x gevallen is in Oor destijds.Lazen jullie dan *allemaal* de Select?
― Vasquesz, Wednesday, 29 September 2004 10:37 (twenty-one years ago)
Destijds waren ze overigens heel mooi te zien op Jools Holland met Pull The Wires From The Wall EN Repeat Failure, wat mij betreft de beste nrs van Peloton.
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 29 September 2004 10:48 (twenty-one years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 29 September 2004 10:51 (twenty-one years ago)
Dacht ook altijd dat ik de enige Delgadosfan van NL was, zo zie je maar, wat je al niet leert van zo'n internetforum...
― Leandro, Wednesday, 29 September 2004 11:20 (twenty-one years ago)
en ja, ik las in 1998 natuurlijk ook de Select.
― (jg) ((jg)), Wednesday, 29 September 2004 11:27 (twenty-one years ago)
― Vasquesz, Wednesday, 29 September 2004 11:41 (twenty-one years ago)
The Delgados staan 3 december in Tivoli De Helling in Utrecht. Rond die tijd ook een optreden in de Paradiso bovenzaal. Gaat dat even gezellig worden.
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 29 September 2004 12:25 (twenty-one years ago)
― Leandro, Wednesday, 29 September 2004 13:03 (twenty-one years ago)
― (jg) ((jg)), Wednesday, 29 September 2004 13:04 (twenty-one years ago)
― wim, Wednesday, 29 September 2004 14:34 (twenty-one years ago)
― wim, Wednesday, 29 September 2004 18:10 (twenty-one years ago)
En waarom zou het als de rest wel deathmetal is, geen goede plaat kunnen zijn? ;-)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 29 September 2004 19:41 (twenty-one years ago)
Oeh yes! Kan ik weer een favo van mijn lijstje strepen.
― Ike (ike), Wednesday, 29 September 2004 19:47 (twenty-one years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 29 September 2004 22:05 (twenty-one years ago)
― Ike (ike), Thursday, 30 September 2004 17:36 (twenty-one years ago)