― Rizz (Rizz), Thursday, 30 September 2004 09:30 (twenty-one years ago)
Maar van 1 ding sloeg ik steil achterover: dat na al die Ian Curtis-vergelijkingen bij de eerste plaat de zanger in de eerste drie nummers van de nieuwe klinkt als ... Michael Stipe!WTF?
― Vasquesz, Thursday, 30 September 2004 09:43 (twenty-one years ago)
Niets mis met de nieuwe cd, lekker plaatje vol uitstekende songs. Ik vind zijn stem eerder op die zanger van The Psychedelic Furs lijken.
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 30 September 2004 17:00 (twenty-one years ago)
― JoB (JoB), Thursday, 30 September 2004 17:17 (twenty-one years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Thursday, 30 September 2004 17:57 (twenty-one years ago)
― Ludo (Ludo), Thursday, 30 September 2004 17:58 (twenty-one years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 30 September 2004 18:07 (twenty-one years ago)
― Omar (Omar), Thursday, 30 September 2004 18:13 (twenty-one years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Thursday, 30 September 2004 18:41 (twenty-one years ago)
― Vasquesz, Thursday, 30 September 2004 19:05 (twenty-one years ago)
Even serieus. Ik meen toch enigszins een getraind oor te hebben hiervoor en ik hoor er niet één echt goeie, laat staan een uitstekende.
― JoB (JoB), Thursday, 30 September 2004 19:24 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 30 September 2004 19:29 (twenty-one years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Friday, 1 October 2004 05:14 (twenty-one years ago)
― diekhoes (diekhoes), Friday, 1 October 2004 05:24 (twenty-one years ago)
― Vasquesz, Friday, 1 October 2004 06:57 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Friday, 1 October 2004 07:41 (twenty-one years ago)
Dat hoor ik er niet echt in. Combinatie van gitaren en electronica is niet vanzelf New Order. The Killers hebben zich wel vernoemd naar New Order. Althans, naar het (fake) bandje dat in de videoclip van Crystal doet alsof ze New Order zijn, maar dus The Killers heten.
― Bram, Friday, 1 October 2004 07:59 (twenty-one years ago)
― Joost, Friday, 1 October 2004 09:48 (twenty-one years ago)
Ik prop sowieso alles in dunne hoesjes als het niet een digipack of iets anders behoorlijks is.
Ik bedoel niet het formaat van het cd-doosje of het doosje an sich , maar zo'n kartonnetje. Wie schuift zo'n kartonnetje na het draaien van een cd in godsnaam weer om het doosje? Ik niet. Het voegt niets toe. Jammer van het papier. Nee, de verpakking mag best origineel zijn. De veelgeroemde sigarendoos van Krankenhaus/De Kift blijft top. Digipacks (lelijk woord!) kunnen me overigens gestolen worden.
Maarre, tot dusver - een autoritje van een half uur - vind ik Antics heel goed te pruimen. De verrassing is eraf, minder dynamiek ook. Gewoon een kwestie van veel draaibeurten, denk ik. Het is weer een stap verder dan TUTBL en The Killers. Leuke band, daar niet van. New Order? Kdachtutnie.
― diekhoes (diekhoes), Friday, 1 October 2004 10:00 (twenty-one years ago)
Omdat de kids ook nog een eigen kamer willen :-)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Friday, 1 October 2004 10:08 (twenty-one years ago)
― centralscrutinizer, Friday, 1 October 2004 11:00 (twenty-one years ago)
Maar ja wie ben ik... Hou nou eenmaal van de niet door de intelligentsia gewaardeerde muziek; Killers, Interpol, Departure, Bloc Party, The Rakes (UK), etc, etc....
;-)
― Menion_Leah (Menion_Leah), Friday, 1 October 2004 11:41 (twenty-one years ago)
― John Prop (John Prop), Friday, 1 October 2004 12:19 (twenty-one years ago)
― Def (Def), Friday, 1 October 2004 15:21 (twenty-one years ago)
― Hielke (Hielke), Saturday, 2 October 2004 17:48 (twenty-one years ago)
― Ondergetekende, Saturday, 2 October 2004 18:37 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Saturday, 2 October 2004 19:54 (twenty-one years ago)
De Britt Daniel remix van Slow Hands is trouwens beter dan de cd-version. Watooit.
Het internet zit vol met gekken, dat is algemeen bekend.
― Ondergetekende, Saturday, 2 October 2004 23:05 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Sunday, 3 October 2004 00:08 (twenty-one years ago)
― Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Sunday, 3 October 2004 11:06 (twenty-one years ago)
Just wondering, wat had je dan verwacht? Jongens die door roadies op een draagstoel gedragen werden, omgeven door een haag van security?
― Martijn Grooten (martijng), Sunday, 3 October 2004 11:11 (twenty-one years ago)
Z-z-zijn het mensen??? :-))Tja, dat knetterstoned is het Amsterdam/Nederland-syndroom, helaas helaas
maar ik ben erg benieuwd naar de nieuwe versie van Song Seven
aardig, maar meer ook niet
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Sunday, 3 October 2004 12:02 (twenty-one years ago)
― wim, Sunday, 3 October 2004 12:59 (twenty-one years ago)
aldus begint 'titaantjes' van nescio.
― moniiq (moniiq), Sunday, 3 October 2004 13:01 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Sunday, 3 October 2004 13:05 (twenty-one years ago)
― wim, Sunday, 3 October 2004 13:18 (twenty-one years ago)
― moniiq (moniiq), Sunday, 3 October 2004 13:33 (twenty-one years ago)
― wim, Sunday, 3 October 2004 13:37 (twenty-one years ago)
― Dennis Zielstra (Dennis Zielstra), Sunday, 3 October 2004 17:14 (twenty-one years ago)
― fc harnas, Monday, 4 October 2004 06:16 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Monday, 4 October 2004 07:57 (twenty-one years ago)
― centralscrutinizer, Monday, 4 October 2004 09:12 (twenty-one years ago)
― Rizz (Rizz), Monday, 4 October 2004 09:25 (twenty-one years ago)
Hihi.
Dat ze maar overal briefjes ophangen met de tekst 'GvD' en dan van een brug in Zeeland springen.
― Vasquesz, Monday, 4 October 2004 09:38 (twenty-one years ago)
Vergeet het 'ziezo' niet. En het moet natuurlijk wel de Nimweegse Waalbrug zijn.
― Bram, Monday, 4 October 2004 10:01 (twenty-one years ago)
Wie in dit topic ook nog de mooiste van de drie beroemde openingszinnen van Nescio weet te parafraseren, krijgt van mij een 10 met een kusje.
― Vasquesz, Monday, 4 October 2004 10:19 (twenty-one years ago)
Dus toen ik de gitarist vroeg: "Is U Interpoller?" Zei hij: "Ja, goddank..."
― Leandro, Monday, 4 October 2004 11:23 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Monday, 4 October 2004 11:23 (twenty-one years ago)
― Vasquesz, Monday, 4 October 2004 13:52 (twenty-one years ago)
― John Prop (John Prop), Monday, 4 October 2004 19:32 (twenty-one years ago)
Mij ook. Ze weten het broeierige van de grote stad toch net iets beter over te brengen.
― André (Andre Rozendaal), Tuesday, 5 October 2004 05:47 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Tuesday, 5 October 2004 06:54 (twenty-one years ago)
― fc harnas, Tuesday, 5 October 2004 07:05 (twenty-one years ago)
― fc harnas, Tuesday, 5 October 2004 07:08 (twenty-one years ago)
― Eelco (Eelco), Tuesday, 5 October 2004 16:12 (twenty-one years ago)
― André (Andre Rozendaal), Tuesday, 5 October 2004 19:50 (twenty-one years ago)
Overigens: broeierige van de grote stad? Kilte van de grote stad? WTF? Het is op het platteland toch ook wel eens warm of koud, neem ik aan? Of hebben we het over Bangkok resp. Reijkjavik (gvd wil ik bijdehand doen, weet ik niet hoe je de hoofdstad van IJsland spelt. Anyway, ik wil maar zeggen: de stad is gewoon een hoop gebouwen en een hoop mensen, kil & broeierig = in the eye of the beholder.)
― centralscrutinizer, Wednesday, 6 October 2004 07:59 (twenty-one years ago)
― wim, Wednesday, 6 October 2004 13:05 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 7 October 2004 20:22 (twenty-one years ago)
― wim, Thursday, 7 October 2004 20:27 (twenty-one years ago)
― wim, Thursday, 7 October 2004 20:46 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 7 October 2004 20:51 (twenty-one years ago)
― wim, Thursday, 7 October 2004 21:03 (twenty-one years ago)
Welcome to Nuuk, the capital of Greenland, where the old and the new are united in a unique and dynamic way.
The missionary Hans Egede founded Nuuk in 1728 as the very first town in Greenland. Nuuk has a very rich and varied history and the oldest settlements date back 4.200 years.
The natural beauty and wildlife surrounding Nuuk is a breath-taking experience including magnificent geology, Humpback-whales playing in the fjord, reindeer on land, bird watching and much more. The wide range of excursions offered by Nuuk Tourism allows you to experience some of the most beautiful and fascinating Arctic nature in the world.
We will help you to the best experience!
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 7 October 2004 21:12 (twenty-one years ago)
kruip kruip lik lik
Vergeef het mij. Ik ga door het stof ...
― wim, Thursday, 7 October 2004 21:17 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 7 October 2004 21:22 (twenty-one years ago)
Tevergeefs, blijkt nou.
― wim, Thursday, 7 October 2004 21:27 (twenty-one years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 7 October 2004 21:32 (twenty-one years ago)
― monique (monique), Thursday, 7 October 2004 21:37 (twenty-one years ago)
― André (Andre Rozendaal), Friday, 15 October 2004 07:44 (twenty-one years ago)
― herman, Sunday, 31 October 2004 01:41 (twenty-one years ago)