Een gemist droomconcertje?!?

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Wat blijkt; twee van de drie Husker Du leden hebben op een benefietconcert samen opgetreden. Bob Mould en Grant Hart hebben al jaren elkaar min of meer voor rotte vis uitgemaakt (in het nette) en dat heel even terzijde geschoven. Zie ook de blogs van dubbel mono en mijzelf (spam aan>vonx

eric vonx, Tuesday, 26 October 2004 18:26 (twenty-one years ago)

Of zie gewoon het weblog van Bob Mould.

Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 26 October 2004 18:33 (twenty-one years ago)

vreemd genoeg is mijn post maar half doorgekomen;
het vervolg:

en op rolling stone.com

Wie heeft er nog interesse in een dergelijke reunie (ik wel dus) of is het veel te laat om nog interessant te zijn voor de subs en hun lezers?

vonx, Tuesday, 26 October 2004 18:34 (twenty-one years ago)

en op die weblog geen woord of het weerzien met zijn oude maatje??

vonxnogmaals, Tuesday, 26 October 2004 18:35 (twenty-one years ago)

Yeah, c'mon, laten we invloed gaan uitoefenen, dat zal ze leren!

?, Friday, 29 October 2004 19:57 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.