Stond toch een beetje bekend als de 'clown' binnen die bands.
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Tuesday, 29 March 2005 06:15 (twenty-one years ago)
― Maurice (Maurice), Tuesday, 29 March 2005 07:13 (twenty-one years ago)
― Ludo (Ludo), Tuesday, 29 March 2005 08:01 (twenty-one years ago)
― andre schaminee (andre), Tuesday, 29 March 2005 17:30 (twenty-one years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 29 March 2005 17:37 (twenty-one years ago)
― fc harnas (harnas), Wednesday, 30 March 2005 06:36 (twenty-one years ago)
verder blabla heb niks met muziek maar bla bla altijd tragisch bla bla nabestaanden bla
― central scrutinizer (central), Wednesday, 30 March 2005 10:23 (twenty-one years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 30 March 2005 10:44 (twenty-one years ago)
zie je een drumcomputer al in de boom bungelen? Problemen met zijn midifiles? Nee toch.
Aan de andere kant: ik zou me ook verhangen als ik een verleden kende met Crowded House
― termann de Bock (termanndebock), Thursday, 31 March 2005 00:01 (twenty-one years ago)
― vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 01:54 (twenty-one years ago)
vinnik dan weer zooo gemakkelijk. ik ben het voor de verandering het met vincent eens. tja, en zelfmoord.. dat moettie helemaal zelf weten.
― T van 't Veer (T-tusz), Thursday, 31 March 2005 06:04 (twenty-one years ago)
Crowded House zal volgens mij altijd beoordeeld worden op hun Hitjes die idd een grote radio- en kampvuurvriendelijkheid hebben.Wie echter de moeite neemt om hun platen eens goed te beluisteren, zal ontdekken dat Neil Finn een zeer begenadigd songschrijver is en dat men (met name op Together Alone) het experiment ook niet schuwd.
Live ging Crowded House een tandje steviger en wisten met name door de inbreng van Paul Hester het publiek behoorlijk goed te amuseren.
Ach....laat maar....schreeuwen, woestijn, etc.
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 07:23 (twenty-one years ago)
― monique (monique), Thursday, 31 March 2005 12:18 (twenty-one years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 12:31 (twenty-one years ago)
― monique (monique), Thursday, 31 March 2005 12:40 (twenty-one years ago)
En god, wat is die godsnakend guitig! Om jeuk van te krijgen.
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 31 March 2005 13:16 (twenty-one years ago)
― central scrutinizer (central), Thursday, 31 March 2005 13:30 (twenty-one years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 22:02 (twenty-one years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 31 March 2005 23:08 (twenty-one years ago)
*diepe zucht*
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 1 April 2005 06:08 (twenty-one years ago)
Bedoel je Leena of Barbara? Wie dan ook, ik ken ik het jeukende gevoel. Qua spreektempo is het net Sesamstraat.
― jeroen (jeroen), Friday, 1 April 2005 07:08 (twenty-one years ago)
― central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 08:07 (twenty-one years ago)
"ik ken ik het jeukend gevoel" is dan zeker een voorbeeld daarvan? >;P
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 1 April 2005 08:18 (twenty-one years ago)
Gezien de bio'tjes op de MTV site Barbara.Over Leena:"Leena studeerde geschiedenis en politicologie aan de universiteit van Amsterdam en studeerde in 2003 af als historicus. Daarnaast werkte zij ruim vier maanden als researcher bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken."
En over Barbara:"In haar puberjaren is ze dan ook redelijk onhandelbaar en het enige diploma dat ze haalt is dat van de HAVO.‘Nee, leren is er dan niet echt bij, ik was meer een standvastig type dat vooral dingen wil doen.’Gedreven als een paard gaat ze op haar 21-ste werken. Ze doet van alles en dan ook nog het liefst allemaal tegelijk. 24/7 staat ze achter de bar en werkt op het strand. Naast een promotiebaantje schopt ze het tot bedrijfsleidster in een kledingzaakje. De wil om te werken is er maar haar draai heeft ze dan nog niet helemaal gevonden.‘Als het maar creatief en met mensen is.’"
Toch weer eens wat vaker MTV kijken, die Leena spreekt me wel aan, als gesjeesde CBS-researcher ;)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 1 April 2005 08:31 (twenty-one years ago)
― willem (willem), Friday, 1 April 2005 10:49 (twenty-one years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 1 April 2005 11:13 (twenty-one years ago)
― central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 11:16 (twenty-one years ago)
― Ludo (Ludo), Friday, 1 April 2005 11:28 (twenty-one years ago)
― central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 11:33 (twenty-one years ago)
Natuurlijk wel gestudeerd... wat hebben ze daar bij mtv voor eisen om 5 minuutjes per dag als een blij ei een paar onnozele nieuwtjes voor te lezen?
― Martijn Busink (twIXta), Friday, 1 April 2005 11:37 (twenty-one years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Friday, 1 April 2005 12:02 (twenty-one years ago)
― Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Friday, 1 April 2005 12:58 (twenty-one years ago)
― central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 13:06 (twenty-one years ago)
Leve de kaas, die waarschijnlijk warmpjes tussen haar schaamlipjes broeit.
― termann de Bock (termanndebock), Saturday, 2 April 2005 11:33 (twenty-one years ago)
― jeroen (jeroen), Saturday, 2 April 2005 14:04 (twenty-one years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Saturday, 2 April 2005 15:00 (twenty-one years ago)