Toch even schrikken

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Toch even schrikken als je hoort dat Paul Hester (drummer Split Enz, Crowded House) zichzelf van het leven heeft beroofd. :(

Stond toch een beetje bekend als de 'clown' binnen die bands.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Tuesday, 29 March 2005 06:15 (twenty-one years ago)

Hij was maar een clown...

Maurice (Maurice), Tuesday, 29 March 2005 07:13 (twenty-one years ago)

Jezelf ophangen in een park... Hopelijk aan een mooie Australische woudreus dan, als die bestaan.

Ludo (Ludo), Tuesday, 29 March 2005 08:01 (twenty-one years ago)

die bestaan.

andre schaminee (andre), Tuesday, 29 March 2005 17:30 (twenty-one years ago)

'Er hangt iets in de lucht...' zei het meisje van MTVNews guitig...

Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 29 March 2005 17:37 (twenty-one years ago)

de dood doet toch altijd de adem stokken...

fc harnas (harnas), Wednesday, 30 March 2005 06:36 (twenty-one years ago)

LOL @ fc

verder blabla heb niks met muziek maar bla bla altijd tragisch bla bla nabestaanden bla

central scrutinizer (central), Wednesday, 30 March 2005 10:23 (twenty-one years ago)

hoe zeiden ze het ook alweer?
"don't dream it's over"

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 30 March 2005 10:44 (twenty-one years ago)

ik roep het al jaren: neem een drumcomputer, kunnen geen motorongelukken krijgen, zelfmoord plegen e.d.

zie je een drumcomputer al in de boom bungelen? Problemen met zijn midifiles? Nee toch.

Aan de andere kant: ik zou me ook verhangen als ik een verleden kende met Crowded House

termann de Bock (termanndebock), Thursday, 31 March 2005 00:01 (twenty-one years ago)

crowded house heeft anders wel een paar fijne nummers. wel heel erg dertigers pop van halverwege jaren 90, maar ook fijne nummers!

vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 01:54 (twenty-one years ago)

"Aan de andere kant: ik zou me ook verhangen als ik een verleden kende met Crowded House"

vinnik dan weer zooo gemakkelijk. ik ben het voor de verandering het met vincent eens. tja, en zelfmoord.. dat moettie helemaal zelf weten.

T van 't Veer (T-tusz), Thursday, 31 March 2005 06:04 (twenty-one years ago)

Het gaat er weer erg subtiel aan toe hier.

Crowded House zal volgens mij altijd beoordeeld worden op hun Hitjes die idd een grote radio- en kampvuurvriendelijkheid hebben.
Wie echter de moeite neemt om hun platen eens goed te beluisteren, zal ontdekken dat Neil Finn een zeer begenadigd songschrijver is en dat men (met name op Together Alone) het experiment ook niet schuwd.

Live ging Crowded House een tandje steviger en wisten met name door de inbreng van Paul Hester het publiek behoorlijk goed te amuseren.

Ach....laat maar....schreeuwen, woestijn, etc.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 07:23 (twenty-one years ago)

Goh, ik dacht juist dat Crowded House tot ieders lievelingen behoorden.

monique (monique), Thursday, 31 March 2005 12:18 (twenty-one years ago)

Was ooit zo, maar daar hebben Sky Radio en Rob de Nijs een einde aan weten te maken.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 12:31 (twenty-one years ago)

Rob de Nijs???

monique (monique), Thursday, 31 March 2005 12:40 (twenty-one years ago)

zei het meisje van MTVNews guitig

En god, wat is die godsnakend guitig! Om jeuk van te krijgen.

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 31 March 2005 13:16 (twenty-one years ago)

Hebben we het over de kip die gisteren tegen Anton Corbijn zei dat de foto die hij net gemaakt had "best gaaf" was? Ach, misschien weleens goed voor 'm.

central scrutinizer (central), Thursday, 31 March 2005 13:30 (twenty-one years ago)

Rob de Nijs nam ooit een vertaalde cover van "Into Temptation" op.
Resultaat was het immens tenenkrommende "In De Verleiding".

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 31 March 2005 22:02 (twenty-one years ago)

Maar moet je niet best wel je best doen om dat dan ook nog eens te horen? Het meest van Rob's oeuvre gaat vrij geruisloos aan mij voorbij...

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 31 March 2005 23:08 (twenty-one years ago)

Ik hoef daar alleen maar even voor bij mijn ouders op visite te gaan....

*diepe zucht*

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 1 April 2005 06:08 (twenty-one years ago)

En god, wat is die godsnakend guitig! Om jeuk van te krijgen.

Bedoel je Leena of Barbara? Wie dan ook, ik ken ik het jeukende gevoel. Qua spreektempo is het net Sesamstraat.

jeroen (jeroen), Friday, 1 April 2005 07:08 (twenty-one years ago)

Dat is hun denktempo gewoon, vrees ik.

central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 08:07 (twenty-one years ago)

Bedoel je Leena of Barbara? Wie dan ook, ik ken ik het jeukende gevoel. Qua spreektempo is het net Sesamstraat.

"ik ken ik het jeukend gevoel" is dan zeker een voorbeeld daarvan? >;P

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Friday, 1 April 2005 08:18 (twenty-one years ago)

Bedoel je Leena of Barbara?

Gezien de bio'tjes op de MTV site Barbara.
Over Leena:
"Leena studeerde geschiedenis en politicologie aan de universiteit van Amsterdam en studeerde in 2003 af als historicus. Daarnaast werkte zij ruim vier maanden als researcher bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken."

En over Barbara:
"In haar puberjaren is ze dan ook redelijk onhandelbaar en het enige diploma dat ze haalt is dat van de HAVO.
‘Nee, leren is er dan niet echt bij, ik was meer een standvastig type dat vooral dingen wil doen.’
Gedreven als een paard gaat ze op haar 21-ste werken. Ze doet van alles en dan ook nog het liefst allemaal tegelijk. 24/7 staat ze achter de bar en werkt op het strand. Naast een promotiebaantje schopt ze het tot bedrijfsleidster in een kledingzaakje. De wil om te werken is er maar haar draai heeft ze dan nog niet helemaal gevonden.
‘Als het maar creatief en met mensen is.’"

Toch weer eens wat vaker MTV kijken, die Leena spreekt me wel aan, als gesjeesde CBS-researcher ;)

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 1 April 2005 08:31 (twenty-one years ago)

gedreven als een paard?

willem (willem), Friday, 1 April 2005 10:49 (twenty-one years ago)

Freudiaanse vertyping?

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 1 April 2005 11:13 (twenty-one years ago)

Gedreven als een hert?

central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 11:16 (twenty-one years ago)

gedreven als een..
*sekteleider
*businessunit
*vlucht van zwanen
*kunstenaar
*eenmanszaak

Ludo (Ludo), Friday, 1 April 2005 11:28 (twenty-one years ago)

Driven like the snow, was dat geen nummer van de Sisters of Mercy?

central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 11:33 (twenty-one years ago)

Ik bedoel Leena.

Natuurlijk wel gestudeerd... wat hebben ze daar bij mtv voor eisen om 5 minuutjes per dag als een blij ei een paar onnozele nieuwtjes voor te lezen?

Martijn Busink (twIXta), Friday, 1 April 2005 11:37 (twenty-one years ago)

verbaast me nix. bij de ah-kassa moet je zelfs havo hebben.

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 1 April 2005 12:02 (twenty-one years ago)

Vorig jaar zat Leena al bij MTV, ze had een enorm spraakgebrek. Plotseling was ze van de buis en een half jaar later kwam ze terug, zonder spraakgebrek. Blijkbaar is het voor MTV te moeilijk om een paar goede vj's te vinden.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Friday, 1 April 2005 12:58 (twenty-one years ago)

Als ik het goed begrijp betalen ze gewoon geen fluit aan die VJ's. En zoals men in de VS zegt: you pay peanuts, you get monkeys.

central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 13:06 (twenty-one years ago)

Leena zei laatst in een interview dat ze de band "viva La Feta" geweldig vond.

Leve de kaas, die waarschijnlijk warmpjes tussen haar schaamlipjes broeit.

termann de Bock (termanndebock), Saturday, 2 April 2005 11:33 (twenty-one years ago)

LOL ;-)

jeroen (jeroen), Saturday, 2 April 2005 14:04 (twenty-one years ago)

Het was Leena die zo guitig deed.

Ariën Rasmijn (Ariën), Saturday, 2 April 2005 15:00 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.