Nieuwe Boss

Message Bookmarked
Bookmark Removed
De nieuwe Bruce Springsteen single 'Devils and Dust' al gehoord? Als fan heb ik er lang naar uitgekeken, toch een beetje teleurstellend. Beetje aan de saaie kant, ook jammer van die gefilterde 'jaren 90-beat' zowat halverwege het nummer, dat had van mij niet gehoeven. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat het album (met dezelfde titel) beter is, het zou namelijk rond dezelfde periode zijn geschreven als 'The Ghost of Tom Joad'. Dat was een fijn plaatje..

Perry Leenhouts (Perry Leenhouts), Tuesday, 29 March 2005 21:58 (twenty-one years ago)

Bruce Springsteen is duidelijk geen held op het soulseek netwerk.. Ik kan 't nummer niet vinden.

Ludo (Ludo), Wednesday, 30 March 2005 09:00 (twenty-one years ago)

Check: http://music.channel.aol.com , daar kun je m beluisteren, weliswaar met irritante voice-over om de 20 seconden. Shareazaa al geprobeerd?!

Perry Leenhouts (Perry Leenhouts), Wednesday, 30 March 2005 09:14 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.