Nieuwe Oasis-single te downloaden via...

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Deze link:

http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3FRENR9...P23O60ONY530MD0

Niet briljant en vernieuwend, maar ook zeker geen slecht nummer. Eerste zin is uiteraard ala Street Fighting Man, maar who cares.

Heb overigens vorige week de hele plaat gehoord. Pfffff, zeer sterk hoor...

Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:01 (twenty-one years ago)

Of is het tegenwoordig illegaal dit soort linkjes naar downloads te posten? Ach, boeie.

Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:06 (twenty-one years ago)

deze werkt niet

vincent koreman (rax), Wednesday, 30 March 2005 11:25 (twenty-one years ago)

Hmm, net nog wel.

http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3FRENR9G4VTP23O60ONY530MD0

Zo?

Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:28 (twenty-one years ago)

heh ik dacht wel dat je met diezelfde sloveense rip aan zou komen zetten. maar deze klinkt geluidstechnisch wel wat beter dan de mp3 in de vorige draad.. (of misschien heb ik mijn speakers nu harder staan) maar op de muziek ga ik niet in.. ;)

Ludo (Ludo), Wednesday, 30 March 2005 14:03 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.