http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3FRENR9...P23O60ONY530MD0
Niet briljant en vernieuwend, maar ook zeker geen slecht nummer. Eerste zin is uiteraard ala Street Fighting Man, maar who cares.
Heb overigens vorige week de hele plaat gehoord. Pfffff, zeer sterk hoor...
― Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:01 (twenty-one years ago)
― Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:06 (twenty-one years ago)
― vincent koreman (rax), Wednesday, 30 March 2005 11:25 (twenty-one years ago)
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3FRENR9G4VTP23O60ONY530MD0
Zo?
― Johannes Keuning (Johannes), Wednesday, 30 March 2005 11:28 (twenty-one years ago)
― Ludo (Ludo), Wednesday, 30 March 2005 14:03 (twenty-one years ago)