Ali B. treedt op tijdens grote terreuroefening

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Toch leuk voor die jongen: tienduizend man platspelen in de ArenA! Kosten van de operatie: 1 miljoen euro. Of toch een late 1 april-grap?

http://www.nu.nl/news/504067/10/Ali_B._treedt_op_tijdens_grote_terreuroefening.html

jeroen (jeroen), Wednesday, 30 March 2005 18:18 (twenty-one years ago)

hopelijk doet ali nog een ererondje. en dan in een kist naar buiten!

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 30 March 2005 18:43 (twenty-one years ago)

Een verdwaalde kogel?

André (Andre Rozendaal), Wednesday, 30 March 2005 18:55 (twenty-one years ago)

kan niemand optreden tegen de terreur van ali b?

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 30 March 2005 18:56 (twenty-one years ago)

"Tijdens de oefening komen ook nepjournalisten aan bod, die zogenaamd interviews afnemen"

what else is new :-)

vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 01:48 (twenty-one years ago)

had ie zijn rijbewijs nou gehaald, die Ali B?

fns (fns), Thursday, 31 March 2005 07:07 (twenty-one years ago)

Lol @ Vincent

central scrutinizer (central), Thursday, 31 March 2005 07:24 (twenty-one years ago)

wel een goed evenement voor een bommelding natuurlijk...

vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 14:18 (twenty-one years ago)

misschien kunnen we binnenkort een try-out doen tijdens een ali b concert?

joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 31 March 2005 14:30 (twenty-one years ago)

lijkt idd een vroege 1 april grap.
Meen mij te herinneren dat de AB in Brussel vorig jaar iets soortgelijks, zij het iets kleinschaliger, gehouden heeft: een aangekondigde brandoefening tijdens een gratis concert van Flip Kowlier. Zijn cd was dan ook 'In De Fik'.

daarkbee (daarkbee), Thursday, 31 March 2005 14:36 (twenty-one years ago)

dus die b staat voor brandweerman!

joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 31 March 2005 14:39 (twenty-one years ago)

Als Ali humor heeft, covert ie De Bom of Burning Down The House ofzo...

daarkbee (daarkbee), Thursday, 31 March 2005 15:24 (twenty-one years ago)

om ons groot filosoof te citeren:
Je schrikt jezelf rot als je ziet wat gebeurt
Een kleine kind van 8 jaar loopt met een mitrailleur
Dit is niet correct het hoort te spelen met speelgoed
Of voetballen misschien zijn ze wel heel goed

joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 31 March 2005 15:29 (twenty-one years ago)

lol, die text!

vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 17:11 (twenty-one years ago)

he vincent,
graag wil ik een interview met je doen voor een gloednieuw tijdschrift (eerste nummer komt binnenkort uit!) over helden, rebellen en visionairs in de nederlandse popmuziek (het eerste jaar verschijnen we daarom wekelijks). voorwaarde is wel dat jij bij de fotosessie iets aantrekt van een bepaald merk, maar daar heb jij toch geen moeite mee, toch? het gesprek dat dient te resulteren in de coverstory gaat trouwens over 'je puntje.puntje. moment'. leuk he? mail je me snel? Ali B komt overigens op de cover van de uitgave na jou. er zijn wat problemen over de kleding die hij moet dragen. vandaar.

theo ploeg (theo), Thursday, 31 March 2005 18:17 (twenty-one years ago)

1 april is het pas over een paar uurtjes, Theo...

JoB (JoB), Thursday, 31 March 2005 20:04 (twenty-one years ago)

"Een kleine kind van 8 jaar " is er dan geen producer ofzo die zegt "Ali dat klopt niet"???????

vonx (eriq vonx), Thursday, 31 March 2005 20:13 (twenty-one years ago)

bovendien klinkt het zo dom dat de vince toch al niet mee zou doen....

vincent koreman (rax), Thursday, 31 March 2005 20:32 (twenty-one years ago)

Theo, even over 'Virtueel Voorspel: 39 Tips om Je Seksleven te Verbeteren met SMS': Vodafone doet moeilijk. Ze zijn in de VS in de running voor mobieltjes voor de IRS, maar je moet dan wel 'family values' uitdragen. Nieuwe oekaze van Dubya.
Het goede nieuws is dat T-Mobile wel interesse heeft. De steunkleur moet dus van rood naar roze.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 1 April 2005 04:43 (twenty-one years ago)

damn Martijn. het zit ons dus niet mee. Job prikt door ons heen, Vince wil niet meedoen en Vodafone haakt af. en je weet: ik haat roze. wat moeten we nu? misschien toch de kombinatie freejazz en voetbal ipv pop en seks?

theo ploeg (theo), Friday, 1 April 2005 05:13 (twenty-one years ago)

Als jullie toch voor de sponsoring gaan, kunnen jullie ook gaan schrijven voor Bright (www.bright.nl). Nummer 2 is weer bijzonder inhoudelijk: 'Fun met foto's op Flickr', 'World of Warcraft' en 'een proefrit op de Segway'. NIET WEER DE FUCKING SEGWAY!

jeroen (jeroen), Friday, 1 April 2005 06:54 (twenty-one years ago)

"Een kleine kind van 8 jaar " is er dan geen producer ofzo die zegt "Ali dat klopt niet"???????
Dat is de taal van de straat, je weet toch.
Maar ik ben wel blij dat Ali dit misverstand even voor ons rechtzet hoor. Ik maar denken dat een kind van 8 juist wel met zware vuurwapens moet rondlopen. Dat is het goeie van die rappers hè, altijd schoppen tegen het gevestigde gedachtengoed!


central scrutinizer (central), Friday, 1 April 2005 08:05 (twenty-one years ago)

tja. op een klein stukje ali b kun je natuurlijk makkelijk schieten.
een mitrailleur kan ook speelgoed zijn.
de zin "of voetballen, misschien zijn ze wel heel goed" betekent volgens mij dat het goede ballen zijn.

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 1 April 2005 09:18 (twenty-one years ago)

http://www.perssupport.anp.nl/cgi-bin/perssupport/poc_anp.cgi?2005103131_N9H.1N.DMP.out53

jeroen (jeroen), Friday, 1 April 2005 14:15 (twenty-one years ago)

En het is zover!

http://www.nu.nl/news/507309/10/Explosies_in_Arena.html

Overigens stond het volgende in een ander bericht op Nu.nl:
"Volgens de woordvoerder gaat het om een terroristische dreiging waar de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bij is betrokken."
Van Al Qaeda kan ik me nog het één en ander voorstellen, maar nu ook al de AIVD?

jeroen (jeroen), Wednesday, 6 April 2005 10:58 (twenty-one years ago)

"de vip-lounche"
mooie contaminatie van vip-louche en vip-lounge.
ik heb het idee dat dit bericht vooraf geschreven is.

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 6 April 2005 11:04 (twenty-one years ago)

een terreuroefening vernoemd naar een paard!?

Ludo (Ludo), Wednesday, 6 April 2005 11:12 (twenty-one years ago)

Ik denk dat ALi B. ook al de single klaar heeft liggen om geld op te halen voor de slachtoffers/nabestaanden:

Zij gingen sterven door terreur
Ik heb respect voor hen en treur
Het gaat niet om je kleur
waarom kunnen we niet gaan door één deur?

central scrutinizer (central), Wednesday, 6 April 2005 12:41 (twenty-one years ago)

een open deur!

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 6 April 2005 14:04 (twenty-one years ago)

En het is ook altijd hetzelfde als Ali B optreedt:

"In het stadion is grote paniek uitgebroken. Mensen klimmen op het podium en proberen via andere uitgangen de Arena te verlaten. Overal is rook en op de tribune liggen gewonden. Mensen trekken aan elkaar en sommigen vallen flauw. Maar een handje vol hulpverleners schiet hen te hulp."

:-)

jeroen (jeroen), Wednesday, 6 April 2005 14:17 (twenty-one years ago)

"Het studentenpubliek bleef volgens een AT5-verslaggever ter plaatse na de bomexplosie rustig zitten en begon te zingen en te joelen. Op het podium vroeg de organisatie iedereen rustig te gaan zitten.
Pas nadat de organisatie had gedreigd dat het publiek dat de tribune niet wilde verlaten gearresteerd kon worden, werd de oefening hervat."...

(jg) ((jg)), Wednesday, 6 April 2005 14:21 (twenty-one years ago)

zij zagen het gewoon als ali b met extra vuurwerkshow.

joost heijthuijsen (joosth), Wednesday, 6 April 2005 14:26 (twenty-one years ago)

En waar was John van Luyn???

monique (monique), Wednesday, 6 April 2005 20:09 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.