Heeft iemand het reeds gehoord? Een Nieuw Duo. Uit Londen. Maar ditmaal zonder geijkte lauwe zang en uitgekauwde loopjes sequencer. Het is stoerder. Theatraal, grof, maar gemeend. Wat te denken van het stuwende 'Daddy', een kolderiek liedje over incest?
Houd in de gaten.
― termann de Bock (termanndebock), Thursday, 31 March 2005 00:18 (twenty-one years ago)