Wie gaat er nog naar New York dit weekend?

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Aanstaande zondag "Death From Above 1979"

maandag "The Books"

woensdag "Caribou (Manitoba), Four Tet, Junior Boys, The Russian Futurists

donderdag "The Mountain Goats, Shearwater en erik friedlander"

Ook Prefuse 73 ......... wanneer weet ik nog niet.....


11 mei in Chicago

- Gang Of Four, Radio 4

12 mei

- Earlimart, Okkervil River

17 mei

- Grant Hart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ronnie b (ronnie b), Tuesday, 26 April 2005 06:52 (twenty-one years ago)

ga jij?

Ludo (Ludo), Tuesday, 26 April 2005 07:05 (twenty-one years ago)

Patser... jaja... ik weet het......


Maar ik heb er erg veel zin in.....

ronnie b (ronnie b), Tuesday, 26 April 2005 08:12 (twenty-one years ago)

Lange weekenden heb jij.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Tuesday, 26 April 2005 08:21 (twenty-one years ago)

Ahum, verbeeldingskracht is alles. Echt waar.

ronnie b (ronnie b), Tuesday, 26 April 2005 09:57 (twenty-one years ago)

Ahum, verbeeldingskracht is alles. Echt waar.
Die bewering getuigt inderdaad van verbeeldingskracht.

Ferdinand (Ferdinand), Tuesday, 26 April 2005 12:50 (twenty-one years ago)

Jooh, schaamteloos gewoon. Het grote enthusiasme denk ik dan maar. Wat wel pijnlijker is dat keihard Venus Flytrap -- onze Haagse trots -- die in CBGBs speelt op vrijdag, niet werd genoemd!!!

Harry B. (Harry B.), Wednesday, 27 April 2005 01:20 (twenty-one years ago)

oeps!

dat spreekt voor zich natuurlijk....

ronnie b (ronnie b), Wednesday, 27 April 2005 04:47 (twenty-one years ago)

Mountain Goats zou ik wel weer eens willen zien, Death from Above staan ook op Roskilde en stonden op SXSW.
Maar ja, New York is natuurlijk wel een goede stad om ze te zien. Have fun!

Maurice (Maurice), Wednesday, 27 April 2005 05:45 (twenty-one years ago)

Kom ik ook eens in de buurt van The Stone. Gaan ze daar Misha Mengelbergs verjaardag vieren...

Mic B (Mic B), Wednesday, 27 April 2005 07:51 (twenty-one years ago)

Ja, ik vlieg er even naar toe in m'n privéjet.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 27 April 2005 18:32 (twenty-one years ago)

Toe. zet ons even af op Kennedy Airport, Daisy :)

Om dit topic wat meer in het subjectivisme te trekken... Ik was behoorlijk verbaasd dat Caribou, Four Tet, Junior Boys en Russian Futurists op één avond achter mekaar staan geprogrammeerd (in omgekeerde volgorde, dus met vh. Manitoba als headliner!).
Van onze undercover-b bij Venus Flytrap begreep ik, dat vier bandjes op één avond in de betere venues tegenwoordig heel normaal is. Hier ken ik eigenlijk alleen vaag heen-en-weer-geloop tussen Paradiso en de bovenzaal en vier hardcore-bandjes achter mekaar in de Baroeg.

Mic B (Mic B), Thursday, 28 April 2005 00:46 (twenty-one years ago)

Curated by Misha Mengelberg... en die speelt dan met iedereen mee!

Alsof een beeldende kunst curator een museum volhangt met portretten van zichzelf. :D

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 28 April 2005 06:43 (twenty-one years ago)

Mag ik even meeschilderen? :)

Die Stone gaat trouwens na 1,5 maand open te zijn geweest alweer een halve maand dicht voor verbouwing. Dat lijkt me een goed teken!

Mic B (Mic B), Thursday, 28 April 2005 07:05 (twenty-one years ago)

Ik neem taart mee. Who the fuck is Micha Mengelberg?
Of vloek ik nu in de kerk?

ronnie b (ronnie b), Thursday, 28 April 2005 11:08 (twenty-one years ago)

Death from Above 1979 is heel erg goed!

Zo! Ga dat zien in Nederland. Geweldige sound en komt live nog beter
en gevaarlijker uit de verf. Humor, vaart en een duidelijk zichtbaar spelplezier maken deze avond in The Mercury Lounge helemaal af.

ronnie b (ronnie b), Monday, 2 May 2005 19:59 (twenty-one years ago)

Ik ga ze zien op ROskilde omdat ik ze op SXSW gemist hebt.

Maurice (Maurice), Tuesday, 3 May 2005 11:59 (twenty-one years ago)

@ ronnie.
gezakt voor je inburgeringscursus. weet je wel wie willem mengelberg was?

joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 3 May 2005 12:08 (twenty-one years ago)

Of Verdonk het wel weet.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 3 May 2005 17:34 (twenty-one years ago)

Rita dan, hè, onze eigen Verdonk zal het ongetwijfeld weten.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 3 May 2005 17:35 (twenty-one years ago)

hee, vertel mij wat. De een (Mischa) is jazz... uh.. pianist, geloof ik en de ander dirigent. Volgens mij zijn ze nog familie ook. En dat zijn Rita en ik dan weer niet.

marieke (marieke), Tuesday, 3 May 2005 21:20 (twenty-one years ago)

En dat zijn Rita en ik dan weer niet.

Jaja, met wie zag ik jou dan woensdagavond uit de Videokeizer komen?!

Jim Pacobs (Jim Pacobs), Wednesday, 4 May 2005 06:28 (twenty-one years ago)

Geen idee? Brat Pitt nmisschien, of Justin Kirk?

marieke (marieke), Wednesday, 4 May 2005 07:02 (twenty-one years ago)

D'r moeder! (ken uw Van Kooten & De Bie-klassiekers!)

Guuz H (Guuz H), Wednesday, 4 May 2005 07:47 (twenty-one years ago)

De Videokeizer is momenteel in het buitenland voor zakelijk.

central scrutinizer (central), Wednesday, 4 May 2005 09:00 (twenty-one years ago)

Ach, hou nou toch eens op over dat moedertje.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 4 May 2005 09:13 (twenty-one years ago)

jong moedertje

ronnie b (ronnie b), Wednesday, 4 May 2005 13:53 (twenty-one years ago)

Volgens mij hoort dit trouwens eigenlijk thuis in die 'Oude l*l'-draad....

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 4 May 2005 19:25 (twenty-one years ago)

two weeks pass...
Gisteren Grant Hart gezien en helaas ook gehoord.


ronnie b (ronnie b), Wednesday, 18 May 2005 23:02 (twenty-one years ago)

Soms zit het mee...

Bas van Duren (BvD), Thursday, 19 May 2005 00:39 (twenty-one years ago)

Heb meelij, Bas. De voornalaatste keer dat ronnie Grant Hart zag was op een doorweekt voetbalveld in Geleen toen er ook 15000 mensen waren. Een gekoesterde herinnering aan diggelen.

De balans van het "weekend" New York...
Zeer onder de indruk van Gang of Four, Four Tet en DFA1979. Mengelberg en Magic Slim waren ronnie te grijs, maar daar heb ik zelf het meeste van genoten. Oud worden in muziek maakt mooie mannen. Ikue Mori mocht er ook wezen.

Mic B (Mic B), Thursday, 19 May 2005 22:40 (twenty-one years ago)

Ik ken Grant helemaal niet. Waar moet ik beginnen?

Bas van Duren (BvD), Thursday, 19 May 2005 22:50 (twenty-one years ago)

Hüsker Dü

Mic B (Mic B), Thursday, 19 May 2005 22:58 (twenty-one years ago)

*PATS op m'n voorhoofd* Ik heb Warehouse: Songs And Stories.

Wat stom van me.

Bas van Duren (BvD), Thursday, 19 May 2005 23:06 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.