La Foret geluisterd voor de eerste keer. Op het eerste gehoor moet ik zeggen: minder dan het voortreffelijke Fabulous Muscles. Maar dat was dan ook moeilijk te evenaren. Misschien/hopelijk trekt het nog bij. Jammer genoeg tourde hij de afgelopen weken door heel Europa maar niet in de Benelux... :(
― Ondergetekende (Ondergetekende), Saturday, 21 May 2005 20:13 (twenty-one years ago)