Wat vinden jullie van de nieuwe Xiu Xiu?

Message Bookmarked
Bookmark Removed
La Foret geluisterd voor de eerste keer. Op het eerste gehoor moet ik zeggen: minder dan het voortreffelijke Fabulous Muscles. Maar dat was dan ook moeilijk te evenaren. Misschien/hopelijk trekt het nog bij. Jammer genoeg tourde hij de afgelopen weken door heel Europa maar niet in de Benelux... :(
http://www.xiuxiu.org/

Wat vinden jullie van La Foret?

Ondergetekende (Ondergetekende), Saturday, 21 May 2005 20:13 (twenty-one years ago)

gerard en bas naar draad

geweldige plaat, ik heb hem nu zo'n drie, vier keer gehoord en ik moet zeggen dat ik hem beter vind dan FM. Ik hou wel van contrasten, die wonderbaarlijke melodietjes tegenover die helse stem. Of, die geflipte effecten met daarover een rustige croon. Extremen die me wel liggen

Rizz (Rizz), Saturday, 21 May 2005 21:14 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.