Duiveltjes

Message Bookmarked
Bookmark Removed
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article21034931.ece?rss

Zou toch wel eens leuk zijn om die mensen bij elkaar in een gelegenheidsbandje te zien spelen.

jeroen (jeroen), Sunday, 22 May 2005 09:21 (twenty-one years ago)

Ekko!!!

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 23 May 2005 11:05 (twenty-one years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.