,,Wat heb ik nu aan algebra, nu ik voor de keuze sta, jij vraagt van wie ik nou het meeste hou.'' Ik herinner me ook vaag iets van kaas en jam...
Iemand?
― Ionica (Ionica), Tuesday, 26 July 2005 08:42 (twenty years ago)
― Marco dB (Marco dB), Tuesday, 26 July 2005 08:55 (twenty years ago)
― Ionica (Ionica), Tuesday, 26 July 2005 08:59 (twenty years ago)
― jeroen (jeroen), Tuesday, 26 July 2005 09:53 (twenty years ago)
― Harry B. (Harry B.), Wednesday, 27 July 2005 01:28 (twenty years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 27 July 2005 10:26 (twenty years ago)
― jeroen (jeroen), Wednesday, 27 July 2005 20:00 (twenty years ago)