Walk The Line

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Kijk, dat is aardig - een Johnny Cash-biopic! Pas in november, maar de trailer vind ik veelbelovend. http://www.stereogum.com/archives/001662.html

jeroen (jeroen), Friday, 29 July 2005 17:10 (twenty years ago)

Met Joaquin Phoenix, niet?

nathalie sans denouement (stevie nixed), Friday, 29 July 2005 18:41 (twenty years ago)

Jawel. Aardige keus voor de man in het zwart.

jeroen (jeroen), Saturday, 30 July 2005 10:44 (twenty years ago)

Wel jammer dat ze niet de originele muziek hebben gebruikt.

hiram (hiram), Sunday, 31 July 2005 10:11 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.