Eén jaar na Dré

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Zit er al iemand te kijken?

http://www2.sterren.nl/index.php?id=217

Jeroenjugend (jeroen), Friday, 23 September 2005 16:49 (twenty years ago)

Nee, mijn tv is kapot.

Voorhangscheurer M. (wmterhaar), Friday, 23 September 2005 16:53 (twenty years ago)

Forgot about Dre...

Il Duce (Koens), Friday, 23 September 2005 17:03 (twenty years ago)

Als ik een Hazes wil zien kijk ik wel naar Koefnoen.

Bas van Duren (BvD), Friday, 23 September 2005 17:10 (twenty years ago)

Ik heb al genoeg Hazes gezien voor deze week. Het waren wel spannende uitzendingen, hoor. Is Rachel nu fout of beheert ze het erfgoed Hazes als een tijger?

monique (monique), Friday, 23 September 2005 17:11 (twenty years ago)

Als ode aan Dre lees ik Jerofejev.

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 23 September 2005 17:25 (twenty years ago)

Nee, mijn tv is kapot.

Laat maar, ik was vergeten dat mijn bovenbuurman (Ruud Kroll heet-ie) een gigantische Dré-fan is. Ik kan meegenieten.

Voorhangscheurer M. (wmterhaar), Friday, 23 September 2005 17:26 (twenty years ago)

Ruud Kroll!
Draagt ie wel sokken?

Il Duce (Koens), Friday, 23 September 2005 17:26 (twenty years ago)

Als ode aan Dre lees ik Jerofejev.

ah ja STERK boek ;)

Het mooiste aan die Hazes shows/herdenkingen zijn de fans. Prachtig om naar te kijken.

Beetje zappen met superheld # 2 uit de Eredivisie (Na Charisteas natuurlijk):
OEERR YILDIRIM.

Ludo (Ludo), Friday, 23 September 2005 17:48 (twenty years ago)

Het mooiste vind ik nog dat ze de naam van Dre in het Chinees hebben getatoeerd: De kinderen zijn bang om anders later voor homo uitgemaakt te worden.

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 23 September 2005 18:31 (twenty years ago)

En wordt Rachel niet een nieuwe Zwarte Weduwe?

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 23 September 2005 18:34 (twenty years ago)

nee, de nieuwe Connie Haazhoven.

fns (fns), Friday, 23 September 2005 20:59 (twenty years ago)

Ik hoop wel dat het nou allemaal verwerkt is en dat verlost zijn van die grienende trienen op de nationale tv.

Martijn Busink (twIXta), Friday, 23 September 2005 21:03 (twenty years ago)

"André, de musical" komt eraan hoor. Ik heb begrepen dat van den Ende de rechten van Rachel heeft gekocht.

Bas van Duren (BvD), Friday, 23 September 2005 21:08 (twenty years ago)

Rachael [...] is not very sure
A little girl inside her uniform
But aren't you really just a penny whore?
Rachael tell me what I'm waiting for

Buffalo Tom "Rachael" (1998)

Hiram (hiram), Friday, 23 September 2005 21:48 (twenty years ago)


Mijn moeder heeft er naar gekeken. Ik neem het haar kwalijk.

Jon V (Jon V), Friday, 23 September 2005 22:24 (twenty years ago)

De kinderen zijn bang om anders later voor homo uitgemaakt te worden.

Ja, dan moet je vooral zulke kleren aantrekken...

http://www.rtl.nl/_internal/gxml!0/133bez581psa5rna7chx6$3rhucyubgou2pe16

Yorick Buwalda (Yorick Buwalda), Saturday, 24 September 2005 07:35 (twenty years ago)

Hij is dood, kunnen we hem nu niet ook doodzwijgen? Stelletje patjepeeërs, die kliek rond Hazes. "Vriend van" Hazes is volgens mij geen aanbeveling.

ragruijters (reinier gruijters), Saturday, 24 September 2005 08:55 (twenty years ago)

Kandidaten voor "De grootste verliezer"

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Saturday, 24 September 2005 09:32 (twenty years ago)

Ik mis de auto-cue aan het beeld.

joost heijthuijsen (joosth), Saturday, 24 September 2005 09:40 (twenty years ago)

"Vriend van" Hazes is volgens mij geen aanbeveling.

"Jarenlang was jij mijn gabber
Als een broer hield ik van jou
Ik zie je nog daar op de stoep staan
Je stand te rillen van de kou
Zonder huis en zonder centen
Zelfs je vrouw ook die was je kwijt
Ik zei kom zo lang hier wonen
Maar daarvan heb ik nu spijt

Hielp ik je daarom uit de goot
Was dan jouw vriendschap niet zo groot
Hoe vaak lag jij daar in m'n bed
Zag jij nooit van je vriend aan de muur zijn trouwportret
Ging er dan echt niets door je heen
Ben jij zo hard en zo gemeen
Maar alles is voorbij je nam haar weg van mij
Het is jammer onze vriendschap is voorbij

Nooit vroeg ik aan jou een stuiver
Dat je meeat was gewoon
Zelfs als je een keer wou stappen
Gaf ik jou iets van mijn loon
Gaf je alles zelfs m'n kleren
Want een vriend die laat je niet staan
Ben je alles dan vergeten
Waarom deed je mij dit aan

Hielp ik je daarom uit de goot
Was dan jouw vriendschap niet zo groot
Hoe vaak lag jij daar in m'n bed
Zag jij nooit van je vriend aan de muur zijn trouwportret
Ging er dan echt niets door je heen
Ben jij zo hard en zo gemeen
Maar alles is voorbij je nam haar weg van mij
Het is jammer onze vriendschap is voorbij"

Martijn Busink (twIXta), Saturday, 24 September 2005 11:04 (twenty years ago)

Ik vond die Belgische fans wel vertederend. Voor de rest mag Circus André Hazes wat mij betreft gaan afbouwen.

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Saturday, 24 September 2005 11:47 (twenty years ago)

Rachel alleenheerser in Hazes-circus
Van onze verslaggever Willem Beusekamp

VINKEVEEN - Zo’n vijftig kilometer ten noorden van de plek waar vrijdagavond onder grote belangstelling de as van André Hazes de lucht werd ingeschoten, heeft donderdagnacht om 00.00 uur een eerdere lancering plaatsgevonden. Op het strand van Noordwijk schoten de twee oudste kinderen van de volkszanger, Melvin en Nathalie, ook een pijl af.

En net als in Hoek van Holland was de pijl gevuld met as van de vorig jaar in Amsterdam gecremeerde Hazes. Melvin (23) en Nathalie (30) werden begeleid door Jan Buis, de voormalige bandleider van André Hazes. Voor Noordwijk was gekozen omdat de artiest vaste barklant was van hotel Huis ter Duin in die plaats. Bovendien heeft Hazes openlijk dikwijls laten weten dat de stunt met de vuurpijl wat hem betreft alleen in Noordwijk moest plaatsvinden.

De geheime plechtigheid in Noordwijk en de afwezigheid gisteravond van Melvin en Nathalie bij het herdenkingsconcert in de Rotterdamse Ahoy’ en aansluitende happening in Hoek van Holland onderstrepen de scheuring in de familie. Bij zowel de eerste echtgenote, Annie Dijkstra (moeder van Nathalie) als de nabestaanden van de tweede echtgenote, Ellen Wolf (moeder van Melvin) heerst afschuw over de wijze waarop de 1-jarige herdenking van Hazes’ overlijden commercieel wordt geëxploiteerd.

Dijkstra, gehuwd met Andrés oudere broer Joop, heeft tot tweemaal toe tevergeefs geprobeerd via de rechter de uitgave te verbieden van Typisch André, een door Hazes’ derde echtgenote Rachel samengestelde biografie die gisteren verscheen.

Ellen Wolf, de tweede vrouw met wie Hazes getrouwd was van 1981 tot 1990, overleed vorige maand op 47-jarige leeftijd. Voor haar echtgenoot Joppe de Ree is de maat vol nu Rachel Hazes in haar boek twijfels laat doorklinken of Melvin wel de echte zoon is van André Hazes. De Ree, manager bij kranten- en boekenuitgever PCM: ‘Wat er nu allemaal gebeurt, klopt niet. Het is geldwolverij. Schandalig wat die Rachel over Ellen en Melvin schrijft. Mijn vrouw Ellen had meer integriteit in haar pink dan een hele kudde Rachels bij elkaar.’

De Ree memoreert hoe Rachel volgens hem al op 14-jarige leeftijd een relatie aanging met de toen nog met Ellen Wolf gehuwde Hazes. ‘Rachel werd Ellen opgedrongen als kindermeisje. Het was ook Rachel die voorkwam dat Melvin later een normaal contact met zijn vader kon onderhouden. Nog veel later hebben we ontdekt dat brieven van mij aan André, waarin ik aandrong op beter contact tussen Melvin en zijn vader, niet zijn aangekomen. Hetzelfde geldt voor de vele verjaardagskaarten die Melvin naar zijn vader stuurde. André heeft ze nooit onder ogen gekregen. Overigens hebben Melvin en Nathalie enkele maanden voor Andrés dood goede gesprekken gehad met hun vader.’

De Ree beklemtoont dat Melvin noch Nathalie financieel iets verwacht van mogelijke opbrengsten uit de nieuwe Hazes-hausse. ‘Beiden hebben 60 duizend euro geërfd en afstand gedaan van alle rechten. Melvin heeft het geld onmiddellijk overgemaakt naar het Wilhelminafonds voor kankerbestrijding uit respect voor zijn moeder Ellen.’

Dwars (dwars), Saturday, 24 September 2005 14:23 (twenty years ago)

Hebben ze nu allemaal een beetje as gekregen? Ik snap er niks meer van.

Jeroenjugend (jeroen), Saturday, 24 September 2005 14:36 (twenty years ago)

Paul Witteman: Bent u geen fan van Andre Hazes?
Ahmed Aboutaleb: Er zijn grenzen aan integratie.

ragruijters (reinier gruijters), Sunday, 25 September 2005 20:12 (twenty years ago)

Hij verdient een standbeeld.

Michel van Westerloo (Michel van Westerloo), Sunday, 25 September 2005 20:42 (twenty years ago)

Kabouter Smartlap?

John Prop' (john p), Sunday, 25 September 2005 20:48 (twenty years ago)

Zo zou ik Aboutaleb niet willen omschrijven.

Michel van Westerloo (Michel van Westerloo), Monday, 26 September 2005 07:59 (twenty years ago)

2005 jaar en 10 maanden na Christus
1 jaar na André
3 jaar en 5 maanden na Pim
11 maanden na Theo

Ik word er n beetje moe van eigenlijk
de nuchtere hollanders ... jaja

Marco Lammers (mksh), Thursday, 6 October 2005 08:16 (twenty years ago)

De Marokkaan die hier in Enschede de Rhythm Import runt en hier bij Atak de reggaefeestjes organiseert is groot fan en heeft alle cd's.

Gelukkig heeft het dus niks te maken met integratie, maar gewoon met smaak.

Dwars (dwars), Thursday, 6 October 2005 09:10 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.