als ik met mijn gasten dronken ben

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Om aan te sluiten op de ander draad; ik jaag mijn visite nooit weg als het te laat is, maar heb een speciale collectie voor als je te dronken bent voor een goed gesprek. Mijn favorieten:
Joe Meek- I hear a new world.
Sounds of North American Frogs
Die Erfolg Story uber Scooter
Cochius
Perry& Kingsley

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 23 September 2005 16:52 (twenty years ago)

DJ Jose vs G-Spot - "House of Justice"

Il Duce (Koens), Friday, 23 September 2005 17:02 (twenty years ago)

The Best of Leonard Nimoy and William Shatner

Bas van Duren (BvD), Friday, 23 September 2005 17:08 (twenty years ago)

Julius La Rosa - Eh Cumpari

-ray- (stefray), Friday, 23 September 2005 19:07 (twenty years ago)

- soundtrack van 'Die Legende Von Paul Und Paula'.
- 'Moog Party' door onbekende artiest.

fns (fns), Friday, 23 September 2005 20:58 (twenty years ago)

Howie B. - Music for Babies
Lisa Gerard & Pieter Bourke - Sacrifice
Green Velvet
Reclamesingletjes op flexidiscjes

zindroom (zindroom), Friday, 23 September 2005 22:04 (twenty years ago)

Heh, Green Velvet. La La Land is wel zo'n dronkemansnummer ja.

Overigens, als ik na het stappen dronken richting huis ga staat er op mijn minidisc The Stooges voor de weg naar huis om vervolgens hier op de bank te ploffen met Slowdive's Souvlaki. Werkt erg goed samen.

Bas van Duren (BvD), Friday, 23 September 2005 22:29 (twenty years ago)

Sounds of North American Frogs

Ja! Die is leuk! Ik draai 'm alleen nooit om mensen weg te jagen...

Sjoerd (RaRa), Saturday, 24 September 2005 01:10 (twenty years ago)

verkeerde topic Sjoerd...

Il Duce (Koens), Saturday, 24 September 2005 06:09 (twenty years ago)

Screamadelica! ('dronken' even ruim interpreteren)
of de Toy Dolls

central scrutinizer (central), Saturday, 24 September 2005 06:16 (twenty years ago)

Zelf wat gaan spelen wil ook wel 's werken.

John Prop' (john p), Saturday, 24 September 2005 06:47 (twenty years ago)

Heh heh. Bij mij zou ook dát in het andere topic horen :-)

Il Duce (Koens), Saturday, 24 September 2005 06:58 (twenty years ago)

...eh, daar was-ie eigenlijk ook voor bedoeld :-)

John Prop' (john p), Saturday, 24 September 2005 12:01 (twenty years ago)

Als ik dronken ben, trakteer ik mijn gasten op allerlei oude meuk: van MC5, Free, Dusty Springfield tot B.B. King (!) aan toe. Dat gaat gepaard met enorme uiteenzettingen en de belofte aan mezelf nooit meer andere muziek te draaien.

marieke (marieke), Saturday, 24 September 2005 12:26 (twenty years ago)

bij mij draait het altijd uit op oude metal, veel oude metal, waarna we vuisten naar de hemel laten wijzen en de wijsvinger en pink uitsteken, tegelijkertijd de teksten hard meebrullend of luchtgitaar-drums spelend.

bas (bas), Saturday, 24 September 2005 13:03 (twenty years ago)

Dan mag ik hier dus Tonny Eyk en Klaus Wunderlich posten? Oh, en de Cinecitta- en Schulmädchen Report-serie van Crippled Dick Hot Wax, natuurlijk.

Jeroenjugend (jeroen), Saturday, 24 September 2005 14:22 (twenty years ago)

zet vaak dingen op als mrs Miller...rare covers enzo...

Stephan van Peursem (Stephan), Saturday, 24 September 2005 22:23 (twenty years ago)

Meestal draai ik als ik dronken ben in sneltreinvaart diverse zaken (zet ze plotseling op en af) bv: LÄRM (live teep boycot Shell,mac Donalds e.d. erg grappig), NWOBHM, Meindert Talma, Venom, Inderdaad veel obscure covers, Kid Koala, Frans Bauer woehaaaa...en zo kan ik nog wel even doorgaan!

fc harnas (harnas), Tuesday, 27 September 2005 11:03 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.