Fatboy Slim, the musical

Message Bookmarked
Bookmark Removed
na Annie komt er een nieuwe musical: Marcos, door Norman Cook en David Byrne.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4346938.stm

joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 18 October 2005 15:09 (twenty years ago)

Hmmm... Norman Cool en David Byrne. Dat worden vast leuke liedjes.

Kunnen ze niet gewoon een plaat maken samen in plaats van een musical over zo'n saai onderwerp?

Dwars (dwars), Monday, 24 October 2005 17:39 (twenty years ago)

Lijkt me een beter plan ja

Norman heeft nog wat goed te maken na die kutplaat van vorig jaar

Rogier Verkroost.. (RogerV.), Monday, 31 October 2005 23:09 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.