― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 18 October 2005 19:24 (twenty years ago)
― monique (monique), Tuesday, 18 October 2005 21:21 (twenty years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 18 October 2005 21:24 (twenty years ago)
― monique (monique), Tuesday, 18 October 2005 21:27 (twenty years ago)
Verder allemaal wel één keer:Do Make Say Think, Jackson and his computer band, Fiona Apple, Amusement Parks on fire, Grizzly Bear, Animal Collective, the Clientele en Charles Mingus. Ik heb het er maar druk mee.
― Jon V (Jon V), Tuesday, 18 October 2005 21:39 (twenty years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 18 October 2005 21:42 (twenty years ago)
― Bas van Duren (BvD), Tuesday, 18 October 2005 21:43 (twenty years ago)
― Mic B (Mic B), Tuesday, 18 October 2005 21:47 (twenty years ago)
― Hielke (Hielke), Tuesday, 18 October 2005 21:51 (twenty years ago)
Exact mijn probleem ermee, ook.
― Jon V (Jon V), Tuesday, 18 October 2005 21:58 (twenty years ago)
― monique (monique), Tuesday, 18 October 2005 22:25 (twenty years ago)
Gewoon rechtop, beetje naar voren leunen, door de knieën, handen vrij. (Laat maar wapperen die handen.)Verwissel "thuis" voor een lokatie met vooral grote luidsprekers. Herhaal, vanuit je onderbuik: "Grooóóóte boxen..." (Voel je het verschil?). Randvoorwaarde is een versterker met vermogen, en vergeet vooral niet voldoende geluidsisolerend schuim.
Tsk. Dacht dat jij een dronechick was.
― Mic B (Mic B), Wednesday, 19 October 2005 00:47 (twenty years ago)
― Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Wednesday, 19 October 2005 05:14 (twenty years ago)
Mijn stukje zit een beetje op dezelfde lijn, alleen ben ik dan uiteindelijk wel omgegaan.Maar ik heb dan ook Tannoys Mercury mX-3's en een vloerkleed (dat nodig gezogen moet worden.) Ik prefeer alleen de armen gekruist over de borst ipv de Jezus-houding. Meer necro.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 19 October 2005 05:43 (twenty years ago)
― Ludo (Ludo), Wednesday, 19 October 2005 06:31 (twenty years ago)
― monique (monique), Wednesday, 19 October 2005 08:03 (twenty years ago)
― jnhk (jnhk), Wednesday, 19 October 2005 08:58 (twenty years ago)
Toch maar De Jeugd Van Tegenwoordig gekocht (hij bleef m'n naam maar roepen) en ik neem al m'n eerder geuite bedenkingen terug. Lekkur!
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 19 October 2005 09:04 (twenty years ago)
― Rizz (Rizz), Wednesday, 19 October 2005 09:05 (twenty years ago)
Hoe klink dat?
― Ionica (Ionica), Wednesday, 19 October 2005 09:24 (twenty years ago)
Met 'goede-muziek' hoeft dat nooit ;)
― Jon V (Jon V), Wednesday, 19 October 2005 09:41 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 19 October 2005 09:46 (twenty years ago)
Niet dat hier iemand een donder Zweeds kan, maar goed. Kort samengevat: afgelopen vrijdag speelden de vier op een 'Night of the proms'-gala in Antwerpen, er volgen nog optredens tot en met 12 november. En ze gaan aan een nieuwe plaat werken.
― Jeroenjugend (jeroen), Wednesday, 19 October 2005 09:50 (twenty years ago)
(jg) to thread. Jeg taler en lile Dansk, kom je ook ver mee.
― vinegar (Koens), Wednesday, 19 October 2005 09:56 (twenty years ago)
― Omar (Omar), Wednesday, 19 October 2005 10:02 (twenty years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 19 October 2005 10:07 (twenty years ago)
x-post
― Rizz (Rizz), Wednesday, 19 October 2005 10:11 (twenty years ago)
http://www.childishgambino.com/ aldaar te downloaden.. (behoorlijk stukkie naar beneden scrollen) op dit moment slechts de 1e helft van de plaat beschikbaar. (toen ik 'm te pakken kreeg was de hele plaat als YSI te verkrijgen)Het is Smurfjan Stevens on downtempo beats. Best leuk/geinig als je tenminste ook fan was van het origineel.
― Ludo (Ludo), Wednesday, 19 October 2005 10:52 (twenty years ago)
Jag taler lita Svenska. Ik kan het iig redelijk lezen. :)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 19 October 2005 10:58 (twenty years ago)
@ Martijn Grooten: ik zei hier geloof ik ooit al eens dat The Crystals' "Da Doo Ron Ron" de op-één-na beste popsong aller tijden was. Je hebt die hele Back To Mono-box inmiddels binnen, neem ik aan?(binnenkort weer tijd voor A Christmas Gift, hmmmm)
― vinegar (Koens), Wednesday, 19 October 2005 11:15 (twenty years ago)
― marc(drums) (marcdrums), Wednesday, 19 October 2005 11:19 (twenty years ago)
Wel handig om te weten dat 'ska' iets als zullen/moeten betekent...
Je hebt die hele Back To Mono-box inmiddels binnen, neem ik aan?
Yep. En The Best of The Crystals. Vind He's A Rebel, Uptown and I Love You Eddie nog wat beter dan Da Doo Ron Ron trouwens.(En wat is de beste ook alweer? Gewoon The Ronettes' Baby I Love You?)
Strange Geometry (van The Clientele) is een hartverscheurend mooie plaat
Het is een fijn album, beter dan de vorige, maar toch zeker niet zo mooi als Suburban Light. Moet nog even bedenken hoe leuk ik die singles-compilatie nu precies vind.
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 19 October 2005 11:40 (twenty years ago)
Ik vind de Ronettes net iets minder. Iets aan de stem van Ronnie Spector raspt altijd wat langs mn oren.
Nu de Hitsville USA-box nog dan. Voor die andere briljante producers-tiener-pop van de jaren '60. Dan hoeven we het helemaal nooit meer over Beatles, Stones en al die andere kansloze jongens-met-gitaartjes te hebben als het over de sixties gaat.
― vinegar (Koens), Wednesday, 19 October 2005 11:47 (twenty years ago)
Nee, is praktisch hetzelfde. :D
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 19 October 2005 11:48 (twenty years ago)
Staat genoteerd! ;-) Ik begrijp JonV's probleem wel met dat APOF's vocalen bijdragen aan een al te 'emo' gevoel, maar uiteindelijk trekt het me toch over de streep, of komt het niet zo bezwaarlijk op me over.Veel maller is de omschrijving die in de nieuwe Kindamuzik/3voor12-tandem 7EVEN staat: "Het is de Khonnor van 2005 toch niet? Dacht het wel." Khonnor?! Ik kan veel in APOF horen, maar Khonnor is echt in geen velden of wegen te bekennen.
― Gerard (Gerard), Wednesday, 19 October 2005 12:41 (twenty years ago)
― Jeroenjugend (jeroen), Wednesday, 19 October 2005 12:53 (twenty years ago)
yep, niet in muzikaal opzicht als wel in 'wonderkind/multi dit en dat'
het aantal woorden is vrij beperkt ;)
― Rizz (Rizz), Wednesday, 19 October 2005 12:56 (twenty years ago)
― Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Wednesday, 19 October 2005 16:29 (twenty years ago)
>>>@ Martijn Grooten: ik zei hier geloof ik ooit al eens dat The Crystals' "Da Doo Ron Ron" de op-één-na beste popsong aller tijden was.
Je vergeet er nog even bij te vermelden dat The Doo Run Run een van de beste rock n'rollbands aller tijden IS! ;-)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 19 October 2005 20:21 (twenty years ago)
"Ejo Captain Jack - bring me back to the railroad track!"
― Jeroenjugend (jeroen), Thursday, 20 October 2005 18:48 (twenty years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 20 October 2005 19:53 (twenty years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 20 October 2005 21:17 (twenty years ago)
Zullen we het maar een 'brede interesse' noemen?
― Jeroenjugend (jeroen), Friday, 21 October 2005 06:56 (twenty years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Friday, 21 October 2005 12:49 (twenty years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Friday, 21 October 2005 16:01 (twenty years ago)
― joost heijthuijsen (joosth), Friday, 21 October 2005 17:17 (twenty years ago)
― Stonehead (Stonehead), Saturday, 22 October 2005 00:54 (twenty years ago)
Het gevoel zit van binnen, André :)
― Mic B (Mic B), Saturday, 22 October 2005 02:36 (twenty years ago)
― Omar (Omar), Saturday, 22 October 2005 17:51 (twenty years ago)
― Jeroenjugend (jeroen), Monday, 24 October 2005 13:42 (twenty years ago)
On a different note, wie heeft hier het nummer van Ferry Roosenboom of Frans Hagenaars?
― Bas van Duren (BvD), Monday, 24 October 2005 15:08 (twenty years ago)
― Jeroenjugend (jeroen), Monday, 24 October 2005 17:27 (twenty years ago)
― Jeroenjugend (jeroen), Monday, 24 October 2005 17:29 (twenty years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 25 October 2005 04:31 (twenty years ago)
― Jeroenjugend (jeroen), Tuesday, 25 October 2005 18:19 (twenty years ago)