the slits ?!

Message Bookmarked
Bookmark Removed
help ik zie hier in de time out in londen een aankondiging staan van The Slits! My god, gaan alle groepen uit die tijd weer op pad? Hoe leuk ik die elpee met de stoere modderhoes ook vond (was het een dennis bovell productie?), heeft iemand enig idee of dit nog de moeite waard is?

Jaïr (jair), Friday, 21 April 2006 07:02 (twenty years ago)

En toch zou ik gaan kijken. Net 'Girls Next Door: Live at the BBC' gekocht op lelijk doorzichtig vinyl. En de Slits moesten het vroeger ook al hebben van hun onbeholpen charme, dus wat dat betreft kan zo'n optreden alleen maar meevallen.

Jaap (Jaap), Friday, 21 April 2006 10:06 (twenty years ago)

ik was afgelopen maandag bij The Slits in Trash (met Nicole B.) en het was toch wel een serieuze aanfluiting. Maar ik heb dan ook niets met hun repertoire, dus de factor 'jeugdsentiment' speelde niet mee.

Kevin_M (Kevin_M), Friday, 21 April 2006 16:23 (twenty years ago)

Wat Kevin zegt en zie ook mijn reactie in Week 16.

Nicole (StarShine), Friday, 21 April 2006 17:18 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.