De Soundtrack for an Imaginary Film CD-CIRKEL

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Omdat de vorige keer een enkeling 'm gemist heeft. Op de voorpagina staat de link voor de nieuwe cd-cirkel.
Met dank aan oud-Sub Martijn Grooten voor het in elkaar draaien.
On y va.

Norbert Pek (Norbert Pek), Friday, 21 April 2006 07:48 (twenty years ago)

Ha! Leuk!

jenneke (jenneke), Friday, 21 April 2006 07:51 (twenty years ago)

Da's weer een mooi thema!
Ik doe mee!

John Prop' (john p), Friday, 21 April 2006 08:20 (twenty years ago)

klinkt pittig. Mooizo :)

Ludo (Ludo), Friday, 21 April 2006 08:23 (twenty years ago)

WEEEEEEE!!! (schrijft in)

Anniejugend (jeroen), Friday, 21 April 2006 09:02 (twenty years ago)

I'm in.

Bas van Duren (BvD), Friday, 21 April 2006 09:22 (twenty years ago)

je suis lá! Kan ik eindelijk eens iemand blij maken met die suffe CD van 'The Soundtrack of our lives'!

Hotel Lives (Hotel Lives), Friday, 21 April 2006 09:50 (twenty years ago)

Mie too. Geen kattepis, wel spannend.

André (Andre Rozendaal), Friday, 21 April 2006 09:58 (twenty years ago)

Hoera!

oratonastick (oratonastick), Friday, 21 April 2006 10:12 (twenty years ago)

tuurlijk doe ik mee

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Friday, 21 April 2006 10:27 (twenty years ago)

ik doe ook weer mee. Altijd leuk.

Marty Innerlogic (marty innerlogic), Friday, 21 April 2006 11:22 (twenty years ago)

Ik doe iets met citroenen.

Anniejugend (jeroen), Friday, 21 April 2006 11:48 (twenty years ago)

Ik ben van de partij!

Maurice (Maurice), Friday, 21 April 2006 12:14 (twenty years ago)

ik doe ook mee. eindelijk obscure the caretaker en crank sturgeon uit de kast :-)

vincent koreman (rax), Friday, 21 April 2006 13:18 (twenty years ago)

Weer iets met bestialiteiten, Vincent?

Anniejugend (jeroen), Friday, 21 April 2006 14:04 (twenty years ago)

Ik had me voorgenomen mee te doen aan de eerst volgende cirkel. Het wordt lastig, maar ik doe mee!

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Friday, 21 April 2006 14:33 (twenty years ago)

Ga toch stofzuigen Anniejugend! Heb je vast meer verstand van

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Friday, 21 April 2006 14:35 (twenty years ago)

Inschrijving verstuâhd.

Ike (ike), Friday, 21 April 2006 14:45 (twenty years ago)

Haha Jan Willem. Je zou eens met mijn huisgenoten moeten praten...

Anniejugend (jeroen), Friday, 21 April 2006 17:08 (twenty years ago)

Is het zo erg? :-)

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Friday, 21 April 2006 18:06 (twenty years ago)

Ze worden behoorlijk raar van al die klezmer, als je dat bedoelt.

Anniejugend (jeroen), Friday, 21 April 2006 18:09 (twenty years ago)

1) ik verwacht in elk geval dat iemand een soundtrack bij One Night In Paris samenstelt.

2) MAAAAAAD props voor degene die een imaginaire trailer weet te fabriceren.
"in a wooorld where boundaries do not exist.. 2 music lovers meet.."

Ludo (Ludo), Friday, 21 April 2006 18:12 (twenty years ago)

Kan het nog?

Bas van Duren (BvD), Friday, 21 April 2006 18:47 (twenty years ago)

de creatievo doet er zijn eigen script bij.

Eric van Rees (vanrees), Friday, 21 April 2006 20:28 (twenty years ago)

Hmmmmm moet eerst even uitvinden hoe het ook alweer ging met branden, de eerste poging is al mislukt....

Hibernia (Hibernia), Friday, 21 April 2006 20:55 (twenty years ago)

aanmaakblokjes werken minder goed spiritus. maar ieder zn meug natuurlijk. dat je weet.

(jaja, de stoelen mogen weer aan de kant! Lachen maar!)

Hotel Lives (Hotel Lives), Saturday, 22 April 2006 07:19 (twenty years ago)

Zware opgave maar we doen weer mee!

vonx (vonx), Sunday, 23 April 2006 16:12 (twenty years ago)

Ik ben benieuwd aan wie ik een copietje van 'the man with the movie camera' ga sturen ! ;)

Camiel (Camiel), Monday, 24 April 2006 13:29 (twenty years ago)

maar dat is vals spelen, want the man with the movie camera is een bestaande film, en de soundtrack van cinematic orchestra is er speciaal voor gecomponeerd

Guuz H (Guuz H), Monday, 24 April 2006 13:42 (twenty years ago)

Ja, of Perdition City - Music For An Interior Film van Ulver. Ben je gelijk klaar...

Martijn Busink (twIXta), Monday, 24 April 2006 13:47 (twenty years ago)

of Music for Imaginary Films van Arling & Cameron. Of Giorgio Li Carzi's Imaginary Films Music. Of

Guuz H (Guuz H), Monday, 24 April 2006 14:29 (twenty years ago)

Ik heb me trouwens al enkele dagen geleden ingeschreven, maar nog geen bevestigings-i-meel ontvangen. Geldt dat voor meer mensen, of is er iets mis gegaan met mijn inschrijving?

oratonastick (oratonastick), Wednesday, 26 April 2006 07:59 (twenty years ago)

Ik kreeg er ook al een ander mailtje over en heb er Arien en Martijn G over gemaild. Nog geen antwoord gehad (Martijn G zit in Griekenland) dus ik kan het helaas niet controleren....

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 26 April 2006 09:14 (twenty years ago)

wat n geweldig thema! helaas gaat me t dit keer niet lukken mee te doen, wegens overbranduren in t licht van aanstaande vakantie

Quint Kik (soulkik), Wednesday, 26 April 2006 10:45 (twenty years ago)

Ik heb wel de bevestigingsemail gehad, maar volgens Gmail was het spam.

naranjito (Koens), Wednesday, 26 April 2006 20:07 (twenty years ago)

Hier ook zo. Gmail verhaal.

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 27 April 2006 09:27 (twenty years ago)

:( heb helemaal niets ontvangen ook gmail

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Thursday, 27 April 2006 09:58 (twenty years ago)

Ik gebruik geen GMail, maar het is natuurlijk niet uitgesloten dat ie ook hier als spam is afgevoerd. Kan ik niet controleren, want de spamfilter staat zo ingesteld dat alle spam direct wordt gewist.

oratonastick (oratonastick), Thursday, 27 April 2006 10:20 (twenty years ago)

Maar wat was de titel van het meeltje dan; "Viagra Subjectivisten Improve Your Sex Life CD-Cirkel Buy Now"?

oratonastick (oratonastick), Thursday, 27 April 2006 10:25 (twenty years ago)

Nee, maar je hebt wel zojuist het concept van een van mijn 'imaginary film'-ideeen gejat:-)

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 27 April 2006 10:32 (twenty years ago)

De mails zijn de deur uit. Ook aan Orat en Daisy, want die stonden gewoon op de lijst.

Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 3 May 2006 17:13 (twenty years ago)

oh ja?

fns (fns), Wednesday, 3 May 2006 17:26 (twenty years ago)

Hier anders nog geen email ontvangen - wel een bevestiging van inschrijving

GzZz (Gzz), Wednesday, 3 May 2006 17:29 (twenty years ago)

Ik kreeg een test naar mezelf ook pas na een half uur. Ik denk dat de subs-mailserver play offs zit te kijken ;)

Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 3 May 2006 17:46 (twenty years ago)

Ook aan Orat en Daisy, want die stonden gewoon op de lijst.

Hoezee, hoezee, hoezee!

(Nou nog een cd in elkaar draaien. Dat had ik even uitgesteld totdat ik zeker wist dat het geen verspilde tijd was.)

oratonastick (oratonastick), Wednesday, 3 May 2006 17:56 (twenty years ago)

Ook ik wacht nog op een mail.

Bas van Duren (BvD), Wednesday, 3 May 2006 18:39 (twenty years ago)

Martijn, heb je het over de bevestiging of over de mail met daarin de naam van je slachtoffer? Dat laatste heb ik namelijk niet ontvangen...

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 3 May 2006 18:52 (twenty years ago)

Ik heb nog geeneens een bevestiging. Dat had ik waarschijnlijk al iets eerder moeten melden.

Ike (ike), Wednesday, 3 May 2006 19:04 (twenty years ago)

Ik denk dat de subs-mailserver play offs zit te kijken ;)

FC GRONINGEN! Wel gewonnen maar niet door. Ach ja.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 3 May 2006 19:12 (twenty years ago)

Nou, ik heb hem binnen hoor!

naranjito (Koens), Wednesday, 3 May 2006 19:19 (twenty years ago)

Martijn, heb je het over de bevestiging of over de mail met daarin de naam van je slachtoffer?

Ja. Die *zouden* vanavond verstuurd moeten zijn, maar dat gaat kennelijk niet even lekker. Ik wacht nog even af, anders heb ik voor morgen nog wel een alternatief.

Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 3 May 2006 19:22 (twenty years ago)

Op mijn heetmail nog niets...maar we wachten af; ik herinner me (en jij ook denk ik) nog vertragingen van 3 dagen ;-)

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 3 May 2006 19:29 (twenty years ago)

Ik heb 'm iig.

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 3 May 2006 19:31 (twenty years ago)

Ik heb mijn adres ook binnen!

Erik H (kuddedier), Thursday, 4 May 2006 05:24 (twenty years ago)

Yep!

John Prop (John Prop), Thursday, 4 May 2006 06:05 (twenty years ago)

leuk, ik doe voor de eerste keer mee. iets met zombies.

Lux Interior (Dr Diablos), Thursday, 4 May 2006 06:18 (twenty years ago)

Ik nog steeds niet

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 4 May 2006 06:22 (twenty years ago)

reutel

ronnie b (ronnie b), Thursday, 4 May 2006 06:36 (twenty years ago)

Ook binnen. Dit weekend bezig.

Anniejugend (jeroen), Thursday, 4 May 2006 06:38 (twenty years ago)

binnen

Guuz H (Guuz H), Thursday, 4 May 2006 06:46 (twenty years ago)

idem

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 4 May 2006 06:53 (twenty years ago)

niks gezien, nog

andre schaminee (andre), Thursday, 4 May 2006 07:58 (twenty years ago)

Ik heb nog geen emailtje gekregen met een adres. terwijl bij mij het bevestigingsmailtje juist heel snel kwam.

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Thursday, 4 May 2006 08:57 (twenty years ago)

Idem.

Vido Liber (Vido), Thursday, 4 May 2006 09:54 (twenty years ago)

adres ontvangen

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Thursday, 4 May 2006 13:19 (twenty years ago)

Ik heb 'm binnen.

fns (fns), Thursday, 4 May 2006 13:19 (twenty years ago)

adres ontvangen

Ik heb 'm naar jou (en Vido, Andre S en JW) nog eens laten sturen.

Martijn Grooten (martijng), Thursday, 4 May 2006 13:27 (twenty years ago)

is binnen!
ik vind trouwens dat iedereen zich met voor èn achternaam moet aanmelden want nu heb ik iemand die ik niet kan googelen ;(

andre schaminee (andre), Thursday, 4 May 2006 13:39 (twenty years ago)

Ik heb ook nog geen mail binnen.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 4 May 2006 14:50 (twenty years ago)

Binnen...........

André (Andre Rozendaal), Thursday, 4 May 2006 14:56 (twenty years ago)

Eh... Kan ik nog meedoen?

Dwars (dwars), Thursday, 4 May 2006 17:41 (twenty years ago)

Godver... Zie net dat de inschrijving gesloten is....

Dwars (dwars), Thursday, 4 May 2006 17:43 (twenty years ago)

*zucht* typisch iets voor mij. Erop zitten wachten, elke dag de subs bezoeken, en er nog overheen kijken.

Dwars (dwars), Thursday, 4 May 2006 17:48 (twenty years ago)

Binnen!

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Thursday, 4 May 2006 18:07 (twenty years ago)

@Dwars: mail me je adres en ik doe mijn best voor een extra cd. Subs zijn ook weer niet zó beroerd.

Anniejugend (jeroen), Thursday, 4 May 2006 19:40 (twenty years ago)

Bij mij ook. Nu nog cd-r's kopen...

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 5 May 2006 08:12 (twenty years ago)

Nog altijd geen meeltje ontvangen. Begin me nu af te vragen of ik mijn i-meeladres misschien verkeerd heb ingevuld...

oratonastick (oratonastick), Friday, 5 May 2006 08:20 (twenty years ago)

Ik heb je de uitnodiging nog maar eens laten sturen (wat ik vannacht ook al gedaan had). Ditmaal vanaf een andere server. Dat zou toch moeten lukken. Zo niet, mail mij even, dan weet ik zeker wat je juiste email-adres is.

Martijn Grooten (martijng), Friday, 5 May 2006 08:40 (twenty years ago)

zo de titel is er:
goodbye god, baby goodbye.
nu het storyboard & de muziek nog

andre schaminee (andre), Friday, 5 May 2006 10:21 (twenty years ago)

Me too ...

Ab van Haren (AboXXL), Friday, 5 May 2006 12:06 (twenty years ago)

Het adres van mijn slachtoffer is binnen. Voor alle zekerheid doe ik bij de soundtrack (die al een tijdje klaar lag) een reservesoundtrack met lichtere kost. Om het leed te verzachten.

Vido Liber (Vido), Friday, 5 May 2006 14:17 (twenty years ago)

Adres binnen, laat het selecteren, ordenen en fikken beginnen! :-)

Ike (ike), Sunday, 7 May 2006 14:54 (twenty years ago)

mijn cd is onderweg.

hier tracklist en blurb.

When I Pretend to Fall OST
1. Long Winters - Scared Straight (4:17)
2. Brent M. Berkowski - Drunk Again (1:15)
3. Brent M. Berkowski - Risky Night Drivin' (3:33)
4. Stephen Malkmus - Dynamic Calories (2:23)
5. Brent M. Berkowski - My Band (2:09)
6. Brent M. Berkowski - Please Stop (1:23)
7. Stephen Malkmus - Vanessa From Queens (3:20)
8. Brent M. Berkowski - Camping At The Lake (2:35)
9. 22-Pistepirkko - Birdy (3:57)
10. Baptist Generals - Pats The Rub (2:19)
11. Brent M. Berkowski - A Knife And Some Drugs (1:09)
12. Brent M. Berkowski - It Hurts (3:58)
13. Long Winters - Nora (4:23)
14. Brent M. Berkowski - Last Stop (3:12)
15. Souad Massi - Passe Le Temps (2:42)
16. Guided By Voices - Strawdogs (1:17)
17. Brent M. Berkowski - I Have To Go Now (0:27)
18. Brent M. Berkowski - Fuckin' Loser (3:37)
19. Josh Rouse - Nothing Gives Me Pleasure (3:15)
20. Brent M. Berkowski - Someone Called (0:44)
21. Eels - PS You Rock My World (3:07)
22. Lou Reed - Walk On The Wild Side (4:11)

Mislukt muzikant, armoedzaaier en stevige drinker Tom Maloy (Mark Ruffalo) rijdt tegenwoordig voor zijn baas Fritz "Bebop" Jackson (Barry Pepper) met schimmige pakketjes kriskras door het Amerkaanse continent. In de snikhete zomer van 2003 pikt hij de even rijke als vreemde liftster Nora (Scarlett Johansson) op. Ze lijkt geen enkele behoefte te hebben terug naar "college" te gaan. En waarom lijkt het geen toeval te zijn dat Maloy's veel te jonge vlam van de vorige zomer, Vanessa (Tina Majorino) ook ineens weer opduikt..

"een hartverwarmende meesterwerk"
(Spits)

Brent M. Berkowski werd op 8 mei 1972 in Appleton, Wisconsin geboren. Zijn grootouders waren vanuit Polen naar Amerika geemigreerd. Via zijn opa werd de liefde voor muziek aangewakkerd, aangezien deze een groot liefhebber van Ogiński, Chopin en Jarzębski was. De kleine Brent ontwikkelde zich al snel tot een verwoed pianist. Op zijn 15e werd Berkowski toegelaten op het New England Conservatory of Music in Boston, waar hij piano en akoestische gitaar studeerde. Berkowski werd echter na 3 jaar studeren verwijderd nadat hij op een maandag dronken en verkleed als pinguïn op het conservatorium was aangekomen, waar hij een mede-leerling aanrandde. Hij keerde terug naar Wisconsin waar hij zich begon te verdiepen in de electronische muziek. Na enkele kleinschalige dark ambient releases besloot hij zich te richten op het componeren van soundtracks, een "genre" waarin hij zijn veelzijdigheid uitstekend weet te benutten. De pers reageerde jubelend op zijn eerste soundtrack voor Gondry's "A Maoist Fish Goes To Brooklyn." The Post-Crescent noemde het werk zelfs een contemporaine klassieker. When I Pretend To Fall, regie Wes Anderson, is de 2e soundtrack van Berkowski's hand.

Ludo (Ludo), Monday, 8 May 2006 12:18 (twenty years ago)

Ha! Een soortgelijke tekst vind ik zojuist ook in mijn mail. Een good old roadmovie met vuige liefde en de soundtrack van een dronken pinguïn. Geniaal!
Ben erg benieuwd naar de muziek van die Berkowski..

Erik H (kuddedier), Monday, 8 May 2006 16:10 (twenty years ago)

verkleed als pinguïn

Heb jij Gregory's Girl gezien? :)

naranjito (Koens), Monday, 8 May 2006 16:21 (twenty years ago)

nee ik ben wikipedia verslaafd. :)
(het is een slechte inside-joke met betrekken op dat conservatorium)
maar aangezien ik altijd filmtips kan gebruiken zal ik 'm op de to check lijst zetten. ;)

Ludo (Ludo), Tuesday, 9 May 2006 07:33 (twenty years ago)

ik ben net terug uit NYC en ga aan de slag.

ronnie b (ronnie b), Tuesday, 9 May 2006 10:08 (twenty years ago)

CD is af. hoesje is af, die moet ik alleen nog uitprinten. En dan kan hij morgen op de post.

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Tuesday, 9 May 2006 10:28 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.