― Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 26 April 2006 20:31 (twenty years ago)
- Ik volg deze knakker al een tijdje en eindelijk in NL. geweldig mooi concert en ik raad iedereen aan om a.s. k-binne-nach naar Den Haag te gaan of de cd Happy to be Here te kopen/downloaden/luisteren.
Bruce Springsteen - We Shall Overcome The Seeger Sessions
- Beste plaat van het jaar. Liefde voor muziek spat er als vuurwerk vanaf. To hell with hardcore, het kloven van haren en andere op hun pik getrapte dogmatische oost-gothen uit het westen. Luisteren is geloven en zo niet dan snap je er niks van...... hips
en nu naar bed .....
― ronnie b (ronnie b), Wednesday, 26 April 2006 23:41 (twenty years ago)
mijn lijstje:*About - Bongo*Adem - Love and Other Planets*Bibio - Hand Cranked*Nizlopi - Half These Songs Are About You (JCB!)*Scott Miller & The Commonwealth - Citation*films (Match Point, Barton Fink e.a.)
― Ludo (Ludo), Thursday, 27 April 2006 06:19 (twenty years ago)
en nog veeeeeel meer man
― rizzx (rizzx), Thursday, 27 April 2006 07:01 (twenty years ago)
Muzikaal een minder opvallende week. Die Arctic Monkeys EP gaat nergens over, Final Fantasy heeft iets te maken met Arcade Fire maar het vioolgeweld wil nooit interessant worden. Maar nu heeft Per Gessle - u kent hem van Roxette - een DUBBEL-CD uit onder de naam Son of a Plumber. De sticker op de hoes geeft de titels aan van maar liefst vijf hitsingles op dit album. Dat moet wel 1 grote joyride zijn.
― Norbert Pek (Norbert Pek), Thursday, 27 April 2006 07:39 (twenty years ago)
― rizzx (rizzx), Thursday, 27 April 2006 07:49 (twenty years ago)
― Norbert Pek (Norbert Pek), Thursday, 27 April 2006 07:54 (twenty years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 27 April 2006 08:18 (twenty years ago)
Wel volledig waren de geweldige eerste plaat van Edip Akbayram (groovy Turkse rock van begin jaren 70) en Mavi Işıklar (schattige beat met Turkstalige versies van Yesterday en een Beach Boys of Brian Wilson tune waar ik de titel ff van kwijt ben).
Omdat m'n bandjes nog niet uitgepakt zijn en ik ineens goesting had naar (in?) Bad Brains op zoek geweest naar Quickness en God Of Love maar gutgut, wat zijn we allemaal weer verantwoord zeg. Eye Against Eye en ouder in overvloed, maar het nieuwere (betere, IMO) werk vrijwel niet te vinden. Quickness incompleet (de twee die ik miste kon ik enkel in 56 kpbs vinden). Nou ja, ze kosten geen drol die cd's, dus maar eens wat tweedehands bakken rausen...
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 08:18 (twenty years ago)
― maarten maes (dice collective), Thursday, 27 April 2006 08:19 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 08:20 (twenty years ago)
― Guuz H (Guuz H), Thursday, 27 April 2006 09:04 (twenty years ago)
Waarschijnlijk hebben ze nog nooit van MBV gehoord maar Darkthrone op hun oude werk.
― Omar (Omar), Thursday, 27 April 2006 09:05 (twenty years ago)
@Norbert - 100 euro is veel, niet perse voor die reeks maar wel voor mij op dit moment ;)
maar ik ben bijna jarig woeeiii
― rizzx (rizzx), Thursday, 27 April 2006 09:16 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 09:18 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 09:24 (twenty years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 27 April 2006 09:25 (twenty years ago)
Bij het Gonzo artikel moest ik ook af en toe flink op mijn vuist bijten helaas
― rizzx (rizzx), Thursday, 27 April 2006 09:29 (twenty years ago)
oh ja, ik heb het niet gezien. Vertel op.
MBV'ers kunnen toch ook Lurker of Chalice checken. Wrest verdenk ik er zeker van een tape van Loveless ergens achter in zijn verzameling te hebben liggen.
― Omar (Omar), Thursday, 27 April 2006 09:29 (twenty years ago)
Zo even uit 't hoofd.
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 10:22 (twenty years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 27 April 2006 17:58 (twenty years ago)
Ik zal het eens navragen bij Jeff ;)
― Maarten W (mwierda), Thursday, 27 April 2006 18:05 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 27 April 2006 18:11 (twenty years ago)
― Maurice (Maurice), Thursday, 27 April 2006 19:07 (twenty years ago)
"He's thrown a kettle over a pub. What have you done?"
― naranjito (Koens), Thursday, 27 April 2006 19:14 (twenty years ago)
Yep, de rechter. Ik kende 'em al. Hij haat die foto. Nog geen reactie.
― Maarten W (mwierda), Thursday, 27 April 2006 20:11 (twenty years ago)
― Maarten W (mwierda), Thursday, 27 April 2006 20:12 (twenty years ago)
― rizzx (Rizz), Thursday, 27 April 2006 20:13 (twenty years ago)
Heb wel het verhaal over Paavoharju op Momo van de andere kant gehoord. Deze Finnen spelen nauwelijks live en de eerste dag kregen ze blijkbaar hun apparatuur niet aan de praat en verder ging alles mis wat maar mis kon gaan.
Deze week nog een concert gezien waarbij alles vanaf de eerste tel mis ging: Love Wohlberg. Deze Zweedse singersongwriter met de constante snik in de stem liep zelf halverwege de set en een song van het podium en nooit meer terug te keren.
Verder: say Coco, say Rosie, say Coco, say Rosie, maar daar zal ik jullie niet verder mee vervelen. Behalve dat de Franse mannelijke humanbeatbox meer applaus kreeg dan de meisjes. Raar
― monique (monique), Thursday, 27 April 2006 20:31 (twenty years ago)
― rizzx (Rizz), Thursday, 27 April 2006 20:32 (twenty years ago)
― monique (monique), Thursday, 27 April 2006 20:38 (twenty years ago)
― rizzx (Rizz), Thursday, 27 April 2006 20:49 (twenty years ago)
Sorry hoor, flauwe grap. maar ik heb dan ook in die kerk liggen gapen als een bezetene. Eerst de nacht ervoor(op de eerste verdieping), en daarna in de achterste kerkbank.
― Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 27 April 2006 21:20 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Friday, 28 April 2006 17:28 (twenty years ago)
Sorry, hij doet geen interviews.
― Maarten W (mwierda), Monday, 1 May 2006 16:08 (twenty years ago)