Bijna geen nieuws meer, maar raad eens wie weer eens in de bak zit...

Message Bookmarked
Bookmark Removed
http://www.nme.com/news/babyshambles/22937

joost heijthuijsen (joosth), Saturday, 29 April 2006 20:03 (twenty years ago)

Welk een verkwisting van non-talent. Jammer van die politie. Geef die gozer nog een weekend en hij is dood, einde discussie, einde idolaterie. Dat stuk op 3v12, Zum Kotsen. Is er een duidelijker geval van overtrokken romantische popverering dan dat te bedenken? De enige vraag is nog of, mocht hij komen, het legendarisch wordt ja of nee. Mensen die al tevreden zijn als hij fuck forever speelt, dat ongelofelijk niemendalletje. We zitten er allemaal met onze neus op, zou je denken. Kurt Cobain vs. Pietje Doherty: zoek de tien verschillen. Engeland vs. V.S, nou goed ik begin door te draven....:)

Olaf K (Olaf K.), Saturday, 29 April 2006 20:17 (twenty years ago)

hear hear.

Ludo (Ludo), Sunday, 30 April 2006 07:02 (twenty years ago)

Wat Olaf zegt.

naranjito (Koens), Sunday, 30 April 2006 09:17 (twenty years ago)


Elke keer als er een Pete Doherty topic op een forum verschijnt vermoord God een kitten

Jon V (Jon V), Sunday, 30 April 2006 10:23 (twenty years ago)

Oh, ware het dat het ook de andere kant op werkte. Er zouden niet genoeg fora zijn voor alle kitten-topics die ik zou openen.

naranjito (Koens), Sunday, 30 April 2006 10:56 (twenty years ago)


Dit forum heeft te weinig kitten-topics

Jon V (Jon V), Sunday, 30 April 2006 14:27 (twenty years ago)

Ach, maandag is Pete gewoon al lang weer vrij. :-)

monique (monique), Sunday, 30 April 2006 14:42 (twenty years ago)

Nee, dan zijn voorganger Keith Richards. Die brengt Rock 'n' Roll naar een andere dimensie door uit palmbomen te vallen.
http://www.nme.com/news/rolling-stones/22938

joost heijthuijsen (joosth), Sunday, 30 April 2006 15:55 (twenty years ago)

Die Keith dacht natuurlijk dat Pina Colada's aan bomen groeien.

monique (monique), Sunday, 30 April 2006 15:59 (twenty years ago)

"a bizarre holiday accident" :)

Martijn Busink (twIXta), Sunday, 30 April 2006 16:01 (twenty years ago)

Gelukkig viel ie op z'n hoofd.

wim (burnthebush), Sunday, 30 April 2006 16:34 (twenty years ago)

Hey, vergeet Snoop niet, die zit ook weer in de cell.

En die 'bounced' tenminste, om Opgezwolle op de Koninginnenach te citeren.

Camiel (Camiel), Sunday, 30 April 2006 19:45 (twenty years ago)

Vraag ik me af: heeft er iemand eigenlijk kaartjes in huis voor het Babyshambles-concert?

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 1 May 2006 10:35 (twenty years ago)

masochisten hou je altijd...

naranjito (Koens), Monday, 1 May 2006 11:49 (twenty years ago)

Wie gaat er vanavond eigenlijk?

Guuz H (Guuz H), Monday, 1 May 2006 13:28 (twenty years ago)

Ik hoorde dat Pete misschien komt...

joost heijthuijsen (joosth), Monday, 1 May 2006 13:34 (twenty years ago)

Ik kan niet, ik moet kaasfonduen.

Anniejugend (jeroen), Monday, 1 May 2006 13:41 (twenty years ago)

Ik natuurlijk!

Yorick... (Yorick Buwalda), Monday, 1 May 2006 13:57 (twenty years ago)

Oh, en de New Pornographers spelen in Vera. Duh.

Anniejugend (jeroen), Monday, 1 May 2006 14:00 (twenty years ago)

Zaterdag heb ik Axototl gezien in het voorprogramma van Boris. Een concert van iets meer dan 10 minuten met iemand die in foetushouding op de grond lag en 'woooh' in de microfoon deed. Lijkt me een beetje overbodig om dan ook nog naar Babyshambles te gaan.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 1 May 2006 15:04 (twenty years ago)

Blijkbaar heeft Pietje het toch gehaald.

http://www.flickr.com/photos/tonie/138759765/

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 2 May 2006 06:27 (twenty years ago)

Red eyes me boi!!!

Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 2 May 2006 08:49 (twenty years ago)

Peetje was zelfs niet van het podium af te slaan en heeft vol overtuiging een waardeloos concert weggegeven.

monique (monique), Tuesday, 2 May 2006 15:24 (twenty years ago)

Iets met legendarisch.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28176384

joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 2 May 2006 15:28 (twenty years ago)

De andere gevallen ster is ook weer vrij man
http://www.nme.com/news/rolling-stones/22956

joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 2 May 2006 15:32 (twenty years ago)

Ik was eerst aan het werk in de Melkweg ( Black Mountain, Morning Runner ) maar bleek bij binnenkomst in Paradiso daar ook nog te kunnen gaan draaien.
Het stelde muzikaal niet veel voor, maar dat wist je, als je het album had gehoord, van tevoren al. Ik snap dus ook niet dat veel mensen om me heen: ' Wow, wat slecht ' zeiden.
Als ik toch mijn tanden in een rotte peer zet, weet ik dat ie niet helemaal lekker gaat smaken.
Ik ging er bewust wel naar toe omdat ik van rotte peren houd.
Hij speelde tot 2.50, ik had het nog leuker gevonden als het tot 6.20 was doorgegaan. Nu waren er tegen het einde nog zo'n 500 van de 900 man in de zaal ( schat ik ).
Zo'n Ruud de Wild die hier ( en bij bv. Robbie Williams en Juliet Lewis schat ik ) opeens wel is vind ik eigenlijk wel schattig. Hij was er immers ook toen Pim F. een kogel kreeg. Eerste rij.

De motivatie zal dezelfde zijn geweest als de mijne: Sensatie.
Boredom doorbreken op een maandagnacht, terwijl het buiten regent, vlak na q-day. De grootst mogelijke kutdag voor een nachtconcert en daardoor een vreemde, moeilijk te omschrijven momentum-sfeer die je met zijn allen creeert.

Het optreden deed me denken aan de momenten waarop ik dronken ben en me toch nog probeer af te trekken. Soms word je stijf en kom je bijna klaar, soms word je weer slap, uiteindelijk val je met een stomzinnige, maar aandoenlijke grijns op je gezicht in slaap.
Poppetje gezien, kastje dicht.

De mooiste momenten vond ik de dingen die Pete sort of deed tussen de nummers door, wat goede intro's en toch Fuck Forever.
Wat jongens voor me die na een uur: Stoppen! riepen heb ik uitgelegd dat ze ook gewoon naar huis mochten gaan. Vreemde snuiters.

Der Arnold (Lester Bangs), Tuesday, 2 May 2006 16:32 (twenty years ago)

Van 3voor12:
Pete Doherty zwalkt 90 minuten maar is 5 minuten fuckin' brill.

Ja, hallo. Toen ik na twee uur drumles meedeed aan een voorronde van de Kleine Prijs van Sneek had ik ook een halve minuut een knap drumriffje. Kom op zeg.

@Arnold: het leven in de grote stad was hier nog niet eerder zo mooi beeldend uitgelegd!

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 2 May 2006 16:38 (twenty years ago)

Graag gedaan Annie.

Ik denk soms oprecht dat het leven veel mooier is als je om 6.00 uur weer aan het werk gaat op de akker. Maar goed, wij leven alhier ons jaded leventje.

Zo, ik ga sushi eten.

Der Arnold (Lester Bangs), Tuesday, 2 May 2006 16:47 (twenty years ago)

Kittens!

Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 2 May 2006 16:56 (twenty years ago)

Hee, het was zoals Arnold schrijft een bijzondere avond. Peetje kan er verder ook niet zoveel aandoen (ik bedoel: hij is echt niet de enige muzikant met een drugsprobleem en een fotomodelvriendinnetje) dat belachelijke tv-programma's over hem kletsen en dat serieuze kranten zijn foto veel te groot op de buitenland-pagina afdrukken.

monique (monique), Tuesday, 2 May 2006 17:06 (twenty years ago)

Zo, ik ga sushi eten.

Ik rauwe piepers. Groningen, hè.

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 2 May 2006 17:11 (twenty years ago)

Being Pete:
- Een relatie met fuckin' Kate Moss naar de klote laten gaan.
- Verdovende middelen van de belasting aftrekken als "beroepskosten"
- Om een uur 's nachts beginnen met werken.
- Je baas begint niet over je gare staat, maar is blij dat je gekomen bent.
- Na afloop heel veel geld betaald krijgen voor vijf minuten "brille".
- Nooit meer met je moeder hoeven te bellen, ze verneemt uit de krant wel hoe het met je gaat.

joost heijthuijsen (joosth), Tuesday, 2 May 2006 17:38 (twenty years ago)

Klinkt als... Arnold!

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 2 May 2006 17:48 (twenty years ago)

LOL

monique (monique), Tuesday, 2 May 2006 17:54 (twenty years ago)

Haha...het klopt wel ongeveer ja....maar ik denk dat je veel dj's of bandleden op die manier kunt bestempelen.

Der Arnold (Lester Bangs), Tuesday, 2 May 2006 18:27 (twenty years ago)

Uit de Volkskrant van vanochtend: "...en de beginakkoorden van elke song rolden uit de luidsprekers als verfrommelde veulentjes uit het achterwerk van een merrie."
Menno Pot, nu al dank voor een geslaagde ochtend.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 3 May 2006 06:16 (twenty years ago)

haha hij had wat crack gekregen denk ik..

Ludo (Ludo), Wednesday, 3 May 2006 06:26 (twenty years ago)

...mijn moeder heeft geen krant...

Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 3 May 2006 09:02 (twenty years ago)

...maar wel een prachtig gevonden metafoor. Geef toe!

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 3 May 2006 11:23 (twenty years ago)

Pete Doherty has sunk to a new low by squirting a syringe-full of his own blood at a MTV News camera.

MTV were interviewing the Babyshambles frontman and his bandmates after a gig in Berlin.

Pete, firstly refused to join his bandmates, but midway through the interview he appeared in the room and sat down.

Nobody spotted the syringe reports The Sun.

He then took aim and unloaded his own blood on the camera lens from a few yards away.

He shouted: "That was a wicked shot. That's going to make a cracking link that is."

Doherty's own bandmate Drew McConnell was so angry with the singer that he stormed off.

Drew apologised to MTV saying: "I think the interview is over my friend. I'm really sorry about that mate, that's ****ed up."

The crew were left to sterilise thousands of pounds worth of equipment.

Pete also left but returned to perform a song once MTV had managed to clean the lens.

Norbert Pek (Norbert Pek), Tuesday, 16 May 2006 09:19 (twenty years ago)

Was het wel echt bloed? Een echte rat van een journalist laat dat bloed toch gelijk testen. Levert vast een goede scoop. :-)

monique (monique), Tuesday, 16 May 2006 09:57 (twenty years ago)

Platenlabel ontslaat Pete Doherty

Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 22 May 2006 13:20 (twenty years ago)

Dat is helemaal niet ontslaan, dat is gewoon een contract niet verlengen.

Juiste kop contract Pete Doherty eindigt van rechtswege. :p

monique (monique), Monday, 22 May 2006 13:30 (twenty years ago)

En hoe moet hij nu aan z'n dagelijkse shotje komen?

Maurice (Maurice), Monday, 22 May 2006 14:55 (twenty years ago)

Tja, veel optredens doen, vrienden worden met de Londonse high society of bandleden overvallen. Mogelijkheden te over.

monique (monique), Monday, 22 May 2006 16:43 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.