― luba (luba), Tuesday, 29 October 2002 20:08 (twenty-three years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 29 October 2002 20:39 (twenty-three years ago)
― bas (bas), Tuesday, 29 October 2002 20:54 (twenty-three years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Tuesday, 29 October 2002 21:04 (twenty-three years ago)
Geweldige compilatie,eindelijk zijn Black Messiah mix van Boobjazz's Midnight Ceremony verkrijgbaar, spijtig dat dit op cd weer allemaal gemixt moet zijn.
Guuz, ter info OsunLade draait in Belgiƫ deze donderdag (Doornik) & vrijdag (Antwerpen) !!!
― Johan (Johan), Tuesday, 29 October 2002 22:04 (twenty-three years ago)
― marieke (marieke), Tuesday, 29 October 2002 22:14 (twenty-three years ago)
― bas (bas), Tuesday, 29 October 2002 23:05 (twenty-three years ago)
― Erik Stronks (erik), Wednesday, 30 October 2002 00:06 (twenty-three years ago)
:)
― Ludo (Ludo), Wednesday, 30 October 2002 09:27 (twenty-three years ago)
GvsB - live in VeraGoede 'greatest hits' show
'Hit it or quit it' zineOok online te lezen bij Insound
― gieteling (fietswiel), Wednesday, 30 October 2002 14:00 (twenty-three years ago)
― marieke (marieke), Wednesday, 30 October 2002 15:55 (twenty-three years ago)
Luister net naar die nieuwe Suicide, goeie plaat. Op een paar nummers klinkt Alan Vega wel heel raar oud en haast bluesy, gelukkig is hij zijn "oude" gladde fluisterstem nog niet verloren. Best wel housey af en toe ook die plaat.
― Omar, Wednesday, 30 October 2002 19:25 (twenty-three years ago)
met het verschil dat miles echt goed is ;)
maar goed, zijn jaren 70 werk. ik krijg niet de indruk dat black beauty meer of minder gewaardeerd wordt dan andere liveplaten uit die periode. alleen dark magus wordt vaker aangehaald als zijnde de beste liveplaat, terwijl je hem eigenlijk niet echt kan vergelijken met live at the fillmore east, black beauty of it's about that time, die alledrie van 4 jaar eerder stammen. dark magus is ook veel meer funk meets stockhausen en can, terwijl die andere drie nog niet zover van ge-electrificeerde freejazz vandaan zijn. get up with it spaced inderdaad de kosmos uit, maar niet op alle nummers: calypso frelimo is soms gewoon saai en braaf, en red china blues is best goed maar past totaal niet bij de rest.
ik heb een grote afkeer van zijn werk na 1975, die platen vind ik zonder uitzondering tenenkrommend. star people ken ik dus niet, en dat wil graag zo houden.
― bas (bas), Wednesday, 30 October 2002 19:39 (twenty-three years ago)
Nu ik ben benieuwd, maar had gehoopd dat het meer een noise/electro feest zou zijn.
― stevo (stevo), Thursday, 31 October 2002 11:00 (twenty-three years ago)
― Jan Pannelap, Thursday, 31 October 2002 14:37 (twenty-three years ago)
― Omar, Thursday, 31 October 2002 15:05 (twenty-three years ago)
Dead man ray- CagoMotorpsycho- PhanerothymeBadly drawn boy- the hour of bewilderbeast.
― Geriejan, Thursday, 31 October 2002 20:02 (twenty-three years ago)
nog maar een keer luisteren dan..
― Ludo (Ludo), Friday, 1 November 2002 15:21 (twenty-three years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Friday, 1 November 2002 15:25 (twenty-three years ago)
― Geriejan, Friday, 1 November 2002 15:41 (twenty-three years ago)
― Ludo (Ludo), Friday, 1 November 2002 19:37 (twenty-three years ago)
geluid was niet zo goed als bij Seedling etc.. beetje te hard ook en dat is totaal onnodig.. Ook merk ik de laatste tijd dat popbandjes me gewoon niet meer verrassen. Racoon is degelijk en heeft wat leuke hitjes en een goeie podiumpresentatie, maar eh meer niet. :)nou ja beter dan een avond tv-kijken.:)
― Ludo (Ludo), Sunday, 3 November 2002 14:52 (twenty-three years ago)