aangezien ik nog helemaal verliefd ben op dntel- Life Is Full of Possibilities ben ik zeer nieuwsgierig naar deze combinatie van dntel en Figurine......iemand al iets vernomen van het werkje?
― jérôme (jérôme), Wednesday, 18 December 2002 16:28 (twenty-three years ago)
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 18 December 2002 17:06 (twenty-three years ago)
Jimmy Tamborello speelt trouwens ook bij het best-wel-aardige-maar-geenszins-bijzondere indiecombo Death Cab For Cutie.
― Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 18 December 2002 20:28 (twenty-three years ago)
― Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 18 December 2002 20:35 (twenty-three years ago)
― theo (theo), Thursday, 19 December 2002 09:18 (twenty-three years ago)
wil niet zeggen dat de plaat kwalitatief slecht is, maar is gewoon niet mijn persoonlijke smaak....moet hem waarschijnlijk ook wat vaker beluisteren.......misschien een te snel oordeel gegeven.........en als er hoge verwachtingen zijn valt het resultaat bijna altijd tegen!
gelukkig kan ik eindeloos luisteren naar de remixen van The dream of evan and chan!!!
mp3 zijn te vinden op www.slsk.orgook de lyrics worden daar verspreid in doc formaat
― jérôme (jérôme), Thursday, 19 December 2002 13:04 (twenty-three years ago)