Herfst op Internet

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Bestaat er iets mooiers dan een langzaam ontbindend lijstje met links over een vergane ster? Het doet me toch altijd weer wat.

Roger Teeling (Roger Teeling), Sunday, 22 December 2002 15:55 (twenty-three years ago)

Juist...
Dit lijstje dus: http://home.earthlink.net/~wigout/bloem/links.html

Roger Teeling (Roger Teeling), Sunday, 22 December 2002 15:59 (twenty-three years ago)

Kan iemand even achterhalen waar zij momenteel mee bezig is?

Ariën Rasmijn (Ariën), Sunday, 22 December 2002 16:42 (twenty-three years ago)

Ik heb werkelijk geen idee. Spoorloos verdwenen. Een jaar geleden of wat zag ik nog een optrden gepland staan in OOR Deruit, ergens op de prairie. Ik wilde er heen, maar is er niet van gekomen. Sindsdien?

Roger Teeling (Roger Teeling), Sunday, 22 December 2002 16:49 (twenty-three years ago)

Volgens MusicFrom.nl is de officiele website van Bloem op http://www.polichinelle.nl. Er is een muzieklink die niet werkt (gebeurt niks) en een ontzettend vaag weblog.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Sunday, 22 December 2002 19:11 (twenty-three years ago)

Tentijde van Zink was bloemdeligny.nl de officiele site. Die linkt nu naar de site van Sony, die als link naar de officiele site bloemdeligny.nl geeft. Duh...
Bloemdeligny.com geeft vage mp3-tjes. Dat vage weblog van Polichinelle is wel typisch voor onze hysterica, niet?

Roger Teeling (Roger Teeling), Sunday, 22 December 2002 19:33 (twenty-three years ago)

bloem deligny? hebben jullie vakantie ofzo?

luba (luba), Monday, 23 December 2002 10:51 (twenty-three years ago)

Deze thread ging aanvankelijk ook niet over ons Bloemetje...
Maar nu we het er toch over hebben: Zink is een puike plaat!

Roger Teeling (Roger Teeling), Monday, 23 December 2002 10:53 (twenty-three years ago)

hahaha.. ik denk 1 keer in het jaar nog eens aan die rare Bloem als ik namelijk een plaatje uit het B gedeelte van de platenkast pak.. En soms valt mijn oog dan op dat Zink.. wat was het toch een slechte plaat.. die cd moet onderhand vastgeroest zijn in het doosje.. zo verschrikkelijk plagiaat.. hahaha die tattoo! haha. :D Met afstand de beste grap uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.

Ludo (Ludo), Monday, 23 December 2002 12:01 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.