Fraaiste hoesje van het jaar 2002

Message Bookmarked
Bookmark Removed
De cd met het mooiste hoesje dit jaar vind ik Murray Street van Sonic Youth.
Zijn er nog meer mooie, gekke, shockerende en/of originele voorkantjes gesignaleerd dit jaar?

Marcel Verhoeven (Marcel Verhoeven), Tuesday, 24 December 2002 16:22 (twenty-three years ago)

Niet de hoes maar de foto's in het boekje van de laatste Johnny Cash raakten me diep.

Roger Teeling (Roger Teeling), Tuesday, 24 December 2002 16:39 (twenty-three years ago)

Zo heel snel bedacht vind ik de hoezen van Le Coupe en Club 8 het mooist. Hé als we het beschaafd (dus niet te groot enzo) houden kunnen we deze thread natuurlijk opfleuren met de foto's in kwestie:

http://www.thinksmall.nl/images/recensies/lecoupelecoupe.gif   http://www.icyicy.com/club8/gfx/6

Le Coupe gebruik ik al tijdens als achtergrond op m'n computer. Deze club 8 heb ik nog steeds niet gehoord, en dat wordt nu toch wel eens tijd. En verhip, zijn dat niet de beide bandleden op Club 8's hoes?

Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 24 December 2002 16:53 (twenty-three years ago)

deze natuurlijk:

http://www.thecooljerks.com/images/albumcover.gif

:)

Binnenhoes is ook gaaf, daar zie je wat er achter de lamellen gebeurt...

TheSadDebaser, Tuesday, 24 December 2002 16:56 (twenty-three years ago)

Wel jammer dat ik niet weet hoe je een plaatje post of een post edit.

TheSadDebaser, Tuesday, 24 December 2002 16:57 (twenty-three years ago)

die van de vorige was echt vreselijk lelijk, maar de hoes van motorpsycho's it's a love cult - en zeker in de dubbelelpee uitvoering - vind ik echt heel mooi.

bas (bas), Tuesday, 24 December 2002 16:57 (twenty-three years ago)

Ok, voordat deze thread vol staat met allemaal foute HTML-codes, gebruik onderstaande code en vul voor XXX tweemaal (!) de url van het plaatje in:

XXX

Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 24 December 2002 16:59 (twenty-three years ago)

Deze dus (als het nu wel werkt...):

<CENTER><A HREF="XXX"><IMG SRC="XXX" BORDER=0 WIDTH=20></A></CENTER>

Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 24 December 2002 17:01 (twenty-three years ago)

Eh.. en liever WIDTH=200 in plaats van 20, dan worden ze net zo groot als de mijne hierboven

Sorry, mijn goedbedoelde hulp verziekt nu bijna de hele thread...

Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 24 December 2002 17:05 (twenty-three years ago)

Sigur Ros - ( ) prachtig is 'ie :-) een foto plaatsen heeft geen zin. je moet 'm echt in je handen hebben :-)

Nicole Blommers (StarShine), Tuesday, 24 December 2002 17:28 (twenty-three years ago)

Zo dan:

http://www.thecooljerks.com/images/albumcover.gif

TheSadDebaser, Tuesday, 24 December 2002 17:59 (twenty-three years ago)

Martijns Schuld! :/

http://www.thecooljerks.com/images/albumcover.gif

TheSadDebaser, Tuesday, 24 December 2002 18:00 (twenty-three years ago)

Spinvis en Sigur Ros. Ik heb het Spinvis-bandje in het echt gezien! Bijna afgepakt en op e-bay gezet ;-)

Norbert Pek (Norbert Pek), Tuesday, 24 December 2002 18:26 (twenty-three years ago)

http://www.solid.fr/partyweb%20copier.jpg
het is niet de mooiste, maar wel een van de grappigste hoezen van het jaar, deze single van akufen en cosmo vitelli op
Disques Solid
.

dewey sakitumi, Wednesday, 25 December 2002 13:56 (twenty-three years ago)

ik blijf die van Krang het mooist vinden en dan wel mijn eigen unieke exemplaar. De 1499 anderen zullen hun handbeschilderde wel mooier vinden, is niet waar echter.

Storm (Storm), Tuesday, 31 December 2002 13:37 (twenty-three years ago)

Kwa boekwerk, vind ik A love Supreme van Coltrane erg mooi. Mooie hoesjes en digipacks zijn ook de beste wapens tot nu toe tegen het branden en downloaden van muziek. Zo'n uitgave met zoveel info en dat er zo mooi uitziet wil je kopen en niet op een lelijke cd'r kopiƫren met een geprint hoesje.
Het boekje bij Bob Dylan's Rolling Thunder revue is ook erg fraai.

Marcel Verhoeven (Marcel Verhoeven), Tuesday, 31 December 2002 13:45 (twenty-three years ago)

Nou Mars, die Coltrane van jou gaat toch echt bij mij de schroeierd in.

Joost, Thursday, 2 January 2003 19:10 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.