ja ik heb het gezien, maar was niet bepaald onder de indruk. justin stond achterop het podium een bas te bespelen die niet hoorbaar was, en de flaming lips zelf waren niet bepaald briljant. hoewel het natuurlijk altijd leuk is om de flaming lips bij top of the pops te zien. en the libertines waren er ook nog.
― marc (marc), Monday, 27 January 2003 12:19 (twenty-three years ago)