― Olaf Molenaar, Tuesday, 28 January 2003 11:59 (twenty-three years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 28 January 2003 12:34 (twenty-three years ago)
― olaf molenaar, Tuesday, 28 January 2003 12:48 (twenty-three years ago)
― theo (theo), Tuesday, 28 January 2003 13:11 (twenty-three years ago)
― Olaf Molenaar, Tuesday, 28 January 2003 13:19 (twenty-three years ago)
― theo (theo), Tuesday, 28 January 2003 13:21 (twenty-three years ago)
― olaf molenaar, Tuesday, 28 January 2003 13:48 (twenty-three years ago)
― theo (theo), Tuesday, 28 January 2003 13:59 (twenty-three years ago)
Dat is alvast een mooi begin.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 29 January 2003 09:41 (twenty-three years ago)
Besef wel dat frisbee een echte sport is...het heet officieel Ultimate Frisbee en wordt met name in de USA en Scandinavie erg veel en op erg hoog niveau beoefend. En zelfs wij - frisbee-ers - passen ervoor te werpen met een schijf die ons ook maar in de verste verte aan de BeeGee's doet denken. :)
groet,Maarten
― Maarten (sivle79), Wednesday, 29 January 2003 13:59 (twenty-three years ago)
Diverse Artiesten - Den Haag Motor Rock Den Haag Vol 1.
Op de redactie van Music Planet krijgen wij altijd een beetje de kriebels als de woorden Den Haag vallen. Als er namelijk één stad in staat is gebleken om ons muzikale landschap te vervuilen met het éne concept na het andere dan die wel. Kane en consorten krijgen met deze verzamelaar echter een ferme klap op de kanus. Het ambitieuze Motorwolf-label heeft geen kelder overgeslagen, geen bunker niet binnenstebuiten gekeerd en geen verrookte zuipgrot links laten liggen om met de échte rawk 'n rowl uit het Haagse tot ver buiten de stadsgrenzen te kunnen presenteren. In 80 (!) minuten komen 25 (!) bands voorbij razen. Stoner-Doom, smerige junkrock, graftakpunk, vuilnisbakkensurf, garageblues, hardcore a la hagenees, en onversneden RAAAAAAWK van achter de duinen denderen over je heen. Dat is wel wat anders dan een zangertje met een te groot hoofd en een uitzendbureau aan muzikanten om zich heen die bij wat-ie ook zingt een gezicht trekt of-ie moet poepen (We noemen geen namen). Toch wel: Dinand. Hij mag wel uitkijken als o.a. Johnny Cohen and The New Age Nazis, The X-raymen, Partners In Crime, The White Trash Ministrels en de Tits je op je hielen zitten. Messen geslepen, dat is zeker. Natuurlijk is er sprake van wisselende kwaliteit, maar de knallers die er op staan doen de missers her en der teniet. Fantastisch, na 040-rockcity, 010-rockcity is het ook 070-rockcity! Met extra aandacht voor de smerigste band van allemaal: Duitse Herder! Enne, waar blijft deel 2?
Klinkt als: Eindhoven aan zee
Voor als je houdt van: RAAAAAAAAAAAAAAWK!
― marieke (marieke), Wednesday, 29 January 2003 16:24 (twenty-three years ago)
― Olaf Molenaar, Wednesday, 29 January 2003 16:39 (twenty-three years ago)
― Olaf Molenaar, Wednesday, 29 January 2003 16:45 (twenty-three years ago)