Radiohead naar Geldredome

Message Bookmarked
Bookmark Removed
RADIOHEAD + support act Asian Dub Foundation

Gelredome, Arnhem

Woensdag 19 november

Entree: € 37,- (excl. servicekosten)

Aanvang: 19.30 uur

Deuren open: 18.00 uur

Kaartverkoop begint zaterdag 2 augustus  om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250(45 ct.p.m), www.ticketservice.nl  en de bekende voorverkoopadressen.

JoB (JoB), Monday, 28 July 2003 13:36 (twenty-two years ago)

Ik ben niet dop op stadionconcerten. Toch doen maar?

JoB (JoB), Monday, 28 July 2003 13:36 (twenty-two years ago)

ik in ieder geval wel. en dit keer niet te lang wachten, zoals afgelopen zaterdag. maar ik zie toch liever radiohead dan mr. wilson.

marc (marc), Monday, 28 July 2003 14:03 (twenty-two years ago)

maar ik zie toch liever radiohead dan mr. wilson.
Absoluut! Na 7 jaar geen Radiohead gezien te hebben wordt het weer es tijd! Bedankt JoB.

Maarten (sivle79), Monday, 28 July 2003 14:05 (twenty-two years ago)

ah ok, dus alleen woensdag 19 november. Ik ben ook niet zo dol op stadionconcerten, tenzij het een act is die ik echt heel erg graag wil zien. Tot nu toe was dat alleen met het McCartney concert het geval. Misschien dat ik ook naar RH ga. Het is toch bijna om de hoek van waar ik woon. ;-)

Nicole Blommers (StarShine), Monday, 28 July 2003 14:06 (twenty-two years ago)

ik val weer over prijs. en inderdaad, ook nog in een stadion. ik blijf wel thuis.

bas (bas), Monday, 28 July 2003 16:46 (twenty-two years ago)

Hmmmm....wat een prijzen!! maar wachten tot de DVD uit is ofzo:-)

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 28 July 2003 17:30 (twenty-two years ago)

Mijn geld voor een duur concert is al gegaan naar Brian Wilson, en terecht. Ik kan me niet voorstellen dat dit concert het concert in het Goffertpark (het laatste wat ik van ze zag) kan overtreffen, mede vanwege de omvang van die enorme voetbaldome in Arnhem. Ik pas.

Gerard (Gerard), Monday, 28 July 2003 18:11 (twenty-two years ago)

ik val weer over prijs. en inderdaad, ook nog in een stadion.

En dan is het ook nog Radiohead. Ik blijf ook thuis.
;-)

Martijn Grooten (martijng), Monday, 28 July 2003 18:13 (twenty-two years ago)

Ik wil best. Maar ik ga niet met slaapzak en thermoskan voor de deur liggen. Consequentie daarvan is waarschijnlijk dat ik dan dus niet ga.

Merel Roze, Monday, 28 July 2003 19:26 (twenty-two years ago)

Na Vredenburg '97 viel Nijmegen '00 behoorlijk tegen, inderdaad vanwege te groot, te ver weg (ik<-->podium) waardoor (bij/op mij) de vonk niet oversprong. nee, deze keer dus niet, al lijkt 't nieuwe albummateriaal me fantastisch om live te horen/ondergaan...

willem (willem), Monday, 28 July 2003 19:38 (twenty-two years ago)

ik ga zeker niet. mij krijg je alleen maar in zalen waar meer dan 5000 mensen gaan als het werk betreft en dan nog niet van harte.

theo (theo), Monday, 28 July 2003 20:21 (twenty-two years ago)

Geen massatoestanden meer voor mij. Neil Young was de laatste, of ik zou alsnog een kaartje voor Brian Wilson te pakken moeten krijgen. (en als Captain Beefheart plots weer een tour zou gaan doen, Frank Zappa uit de dood zou opstaan en dit ook George Harrison, John Lennon en Paul McCartney zou overkomen ;-)

Jan Peter (janpeter), Monday, 28 July 2003 22:30 (twenty-two years ago)

Stadionconcerten zijn helemaal niet leuk en iedereen wordt kwaad als je niet mee wilt doen met de wave.

Hibernia (Hibernia), Tuesday, 29 July 2003 09:55 (twenty-two years ago)

Ik ga naar Bowie.

Wilde het gewoon nog een keer zeggen. Heerlijk...

Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 29 July 2003 12:04 (twenty-two years ago)

Net bevestigd:
dinsdag 11 november 2003
RADIOHEAD
Vorst Nationaal, Brussel

dieter craeye, Wednesday, 30 July 2003 13:26 (twenty-two years ago)

Asian Dub Foundation, leuk.
Die andere band is minder, Gelredome is minder (bij mij ligt de grens al op 2000), prijs is minder [al is 'minder' hier niet zo'n gelukkige keuze].
Bovendien is het een Champions League-avond geloof ik.

Vasquesz, Wednesday, 30 July 2003 13:46 (twenty-two years ago)

Bovendien is het een Champions League-avond geloof ik.

dan zet het bier maar alvast koud, nu is de keuze definitief gemaakt.

bas (bas), Wednesday, 30 July 2003 21:20 (twenty-two years ago)

ik ga. hieperdepiep.

marc (marc), Saturday, 2 August 2003 07:20 (twenty-two years ago)

ik sla radiohead maar een keertje over. maar goed, ik heb ze de afgelopen 2 maanden al 2 keer gezien. ;-)

herman, Saturday, 2 August 2003 08:51 (twenty-two years ago)

Was het maar een Champions League avond IN het Gelredome... Ach, in zo'n ideale wereld zou ook zo'n ticket voor het verbluffend goede live-bandje Radiohead (Werchter: tranen welden op in mijn ogen bij het zien van een in extase rakende Thom Yorke bij 'Idiotheque': magisch!) gewoon pak 'em beet 40 gulden kosten...

eelco, Thursday, 7 August 2003 12:31 (twenty-two years ago)

Radiohead moet je zien. Ik heb ze op Werchter gezien en met de nummers van Hail to the thief erbij is het gewoon weer beter geworden. Hopelijk is Thom Yorke weer zo vrolijk als toen

joop, Saturday, 9 August 2003 18:30 (twenty-two years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.